شمس آذر در پایان هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور اختلاف امتیاز خود را با تیم سوم به 11 امتیاز رساند.

شمس آذر، تهاجمی ترین تیم فوتبال باشگاهی ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر در هفته نوزدهم بازی‌ها با گل دقیقه 81 میلاد احمدی در جم از سد پارس جنوبی گذشت و تساوی دیگر مدعیان موجب شد، این تیم در صدر جدول مسابقات شرایط بهتری پیدا کند. اختلاف 10 امتیازی با تیم دوم و 11 امتیازی با تیم سوم بدین معنی است که شاگردان سعید دقیقی گزینه اول قهرمانی و صعود به لیگ برتر هستند و با این روند در فاصله چند هفته مانده به پایان بازی‌ها می‌توانند، قهرمانی در لیگ یک و صعود زود هنگام به لیگ برتر را جشن بگیرند.

در فاصله 13 هفته مانده به پایان بازی‌های تیم شمس آذر در لیگ یک، شاید منطقی نباشد از هم‌اکنون این تیم را قهرمان لیگ یک بدانیم و چنین حسی را سعید دقیقی و شاگردانش هم ندارند، اما روند این تیم از ابتدای فصل تا به امروز یک روند رو به جلو بوده و کمتر دیدیم این تیم دچار فراز و نشیب شود. به همین دلیل پیش‌بینی بر این است، شمس آذر قهرمان شود و چند هفته پیش از پایان بازی‌ها صعود خود را به لیگ برتر جشن بگیرد.

نکته جالب توجه در مورد تیم شمس آذر معدل گل این تیم در فوتبال باشگاهی است. در حالی که هیچ تیمی چه در لیگ برتر و چه در لیگ یک نتوانسته معدل گل خود را در هر بازی به عدد 2 برساند، شمس آذر با 40 گل در 19 بازی با معدل گل 2.1 در هر بازی به کار خود در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور ادامه می‌دهد و در حال حاضر تهاجمی‌ترین تیم فوتبال باشگاهی ایران به حساب می‌آید.