یکی از دلایل از دست دادن امتیازات حساس در هفته های پایانی دور رفت و هفته اول دور برگشت از سوی تیم استقلال مصدومیت پی در پی بازیکنان این تیم بود.

دست سرمربی استقلال باز می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تعطیلات جام جهانی هفته های متمادی بود که استقلال در خطوطه سه گانه از خط دروازه تا خط حمله بازیکنان موثر و کلیدی خود را در اختیار نداشت و در هفته های اخیر هم سه بازیکن از تیم استقلال به دلیل مصدومیت فرصت بازی در ترکیب تیم را به دست نیاوردند اما به نظر می رسد، رفته رفته برای بازگشت به ترکیب تیم مهیا می شوند و این  موجب می شود، دست ریکاردو ساپینتو برای ایجاد تغییر در ترکیب تیم به خصوص در تعویض ها بازتر شود.

بعد از بازگشت حسین حسینی به ترکیب حال در خط دفاع محمد حسین مردامند هم شرایط خوبی پیدا کرده است. او بعد از 48 ساعت استراحت بعد از بازی با پیکان امروز استوک پوشید و همراه دیگر بازیکنان تمرین کرد. در غیاب وی و در بازی با پیکان ریکاردو ساپینتو مجبور شد بعد از مصدومیت جزیی سیلوا، روزبه را به کنار عارف غلامی ببرد اما در بازی های آتی به طور حتم با ضرورت حضور یک مدافع جدید در ترکیب تیم از این مدافع باتجربه استفاده خواهد کرد.

مهدی مهدی پور هم بعد از چند هفته مصدومیت شرایط خوبی در تمرین امروز تیم داشت و مثل محمد حسین مردامند استوک پوشید. او از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شده بود و باید برای بازگشت دوباره به میدان کمی تامل می کرد. به خصوص که در فصل اخیر بازگشت زودهنگام برخی از بازیکنان مصدوم، آسیب دیدگی آنها را تشدید کرده بود. مهدی مهدی پور پیش از مصدومیت یکی از مهره های کلیدی استقلال در خط هافبک بود. دیگر هافبک استقلال یعنی زیبر نیک نفس هم به نظر می رسد، از این هفته شرایط بازی پیدا خواهد کرد. او از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده بود و تصاویر مخابره شده در تمرین امروز نشان می دهد، در صورت نیاز، ریکاردو ساپینتو می تواند روی این هافبک هم حساب باز کند. در هفته های پایانی بازگشت این بازیکنان به ترکیب تیم می تواند شانس استقلال را برای تکرار قهرمانی بیشتر کند.