سرمربی سابق تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال ملاثانی، به حمایت از نکونام پرداخت.

حمایت ابراهیم اشکش از نکونام و فولاد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد فردا شب در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفیصلی عربستان می رود. شاگردان نکونام امیدوار هستند تا وضعیتی متفاوت تر با لیگ برتر را در رقابت های آسیایی تجربه کرده و راهی مرحله بعد شوند.

ابراهیم اشکش که رکورد شکست ناپذیری رقابت های لیگ دسته اول را با استقلال ملاثانی شکست، در میانه های فصل هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت اما پس از مدت کوتاهی جای خود را به رضا عنایتی داد. او با حمایت از فولاد و سرمربی جوان این تیم گفت که تخریب نکونام تخریب فوتبال کشور است.

اشکش درباره فولاد و دیدار دشواری که در پیش دارد، ضمن حمایت از سرمربی این تیم افزود: جواد نکونام مربی با دانش و موفقی بوده است و نباید فراموش کرد حضور در بازی های آسیایی افتخاری است که با قهرمانی در جام حذفی و صعود از مرحله گروهی همراه بوده است.

او ادامه داد: اینکه در مسابقات امسال فولاد نتایج لازم را نگرفته است، به عوامل زیادی بستگی دارد و مطمئنا بعد از بازی های آسیایی، فولاد با استفاده از دانش و تجربه جواد نکونام، سایر اعضای کادر فنی و تیم مدیریتی فولاد، به روند مثبت بر خواهد گشت.

اشکش در پایان افزود: اکنون زمان حمایت و دادن انرژی مثبت به نکونام و مجموعه فولاد است و برای نماینده استان خوزستان و کشور عزیزمان آرزوی موفقیت دارم.