بارسلونا امشب در دیداری به ظاهر ساده برابر کادیز به میدان می رود و طبق ادعای مو ندو دپورتیوو، ژاوی ترکیبی متفاوت را روانه میدان خواهد کرد.

امشب ترکیب بارسلونا زیر و رو می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال دیشب در زمین اوساسونا پیروز شد تا بارسا امشب برای کسب سه امتیاز برابر کادیز تحت فشار قرار بگیرد اما ژاوی از ترکیب همیشگی در این بازی استفاده نخواهد کرد. سرمربی کاتالان دیروز در نشست خبری خود گفت که به دلیل مصدومیت و محرومیت چند بازیکن، تغییراتی در ترکیب ثابت خواهد داد و در همین رابطه موندودپورتیوو از ورود آنسو فاتی، فران تورس و اریک گارسیا به ترکیب اصلی خبر داد. 

در پیش بودن بازی برگشت برابر یونایتد در پلی آف لیگ اروپا نیز مزید بر علت شده تا ژاوی قطعا از سیستم چرخشی استفاده کند. حریف کادیز است و در رده شانزدهم قرار دارد. این تیم تاکنون 33 گل دریافت کرده و انتظار می رود بارسلونا کار چندان دشواری نداشته باشد ولی در فوتبال چیزی غیرممکن نیست.

ژاوی امشب با محرومیت آرائوخو قرار است به اریک گارسیا میدان بدهد. در خط میانی دی‌یونگ استراحت می‌کند و سرخیو بوسکتس و فرانک کسیه بازی خواهند کرد. بوسکتس پس از دو هفته مصدومیت به ترکیب باز می‌گردد. پدری به دلیل مصدومیت غایب است و گاوی که پنجشنبه برابر یونایتد محروم است، در ترکیب ثابت خواهد بود. حتی احتمال اینکه ژاوی به پابلو توره میدان بدهد نیز وجود دارد. تغییرات اصلی در خط حمله است. 

روبرت لواندوفسکی قطعا در نوک حمله بازی می‌کند ولی بال های چپ و راست بارسا، آنسو فاتی و فران تورس خواهند بود. این بهترین فرصت برای فاتی و تورس است که مدت‌هاست از ایده های تاکتیکی ژاوی خارج شده اند. باید دید این دو مهاجم جوان، فرصتی دیگر را از دست خواهند داد یا این بار شرایط متفاوت است.