دو بازیکن خارجی الهلال به تمرینات این تیم اضافه شدند و می‌توانند مقابل فولاد به میدان بروند.

لبخند ۲ ستاره الهلال برای فولاد (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال عربستان در شرایطی موفق شد در مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی سه بر یک مقابل شباب الاهلی امارات دست پیدا کند و راهی دور یک‌ چهارم شود که آندره کاریو و گوستاوو کوئیار، دو بازیکن خارجی خود را در اختیار نداشت.

آندره کاریو که پنجمین سال حضورش در الهلال عربستان را پشت سر می‌گذارد و یکی از عوامل موفقیت این تیم طی سالیان اخیر بوده، با رهایی از بند مصدومیت و حضور در تمرینات، آماده دیدار حساس فردا شب مقابل فولاد ایران شده و سعودی‌ها امیدوار هستند با بهره‌مندی از این بازیکن به برتری برسند.

کاریو که در فصل جاری لیگ حرفه‌ای عربستان ۱۵ بازی انجام داده و در کنار به ثمر رساندن یک گل توانسته سه پاس گل هم داشته باشد، در جام باشگاه‌های جهان نیز سه بار به میدان رفت و حالا آماده رقابت‌های دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا و جدال با فولاد ایران شده است.

گوستاوو کوئیار، هافبک کلمبیایی الهلال نیز که یکی از مهره‌های اصلی این تیم در لیگ حرفه‌ای عربستان و جام باشگاه‌های جهان بوده، در دیدار با شباب الاهلی به خاطر آسیب دیدگی حضور نداشت ولی او نیز مثل کاریو شرایط بازی به دست آورده و در صورت نیاز می‌تواند فردا شب برابر فولاد ایران به میدان برود.

باشگاه الهلال عربستان به طور رسمی خبر از بازگشت آندره کاریو و گوستاوو کوئیار به تمرینات را داده، اما سرمربی این تیم باید از بین ستاره‌های خارجی تیمش فقط سه نفر را به دلیل محدودیت‌های لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند و همچنین می‌تواند از جانگ هیون‌سو، مدافع کره‌ای نیز بهره ببرد.