بازیکن شمس آذر با تمجید از نمایش تیمش در این فصل از لیگ دسته اول، مدعی است که باید با تمرکز بیشتر به دنبال دستیابی به سهمیه صعود طی دیدارهای باقیمانده باشند.

باید تا قبل از سال نو تکلیف صعود را یکسره کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف 11 امتیازی در فاصله 9 هفته مانده به پایان فصل، امید قزوینی‌ها برای دستیابی به یکی از خاطره‌انگیزترین اتفاق فوتبالی‌شان را به بالاترین حد ممکن رسانده است. آنها این هفته با سه گل تیم مدعی فجرسپاسی را شکست دادند تا شرایط بیش از گذشته به سود آنها پیش برود.

علی اصغر اعرابی، یکی از ستاره‌های این فصل شمس آذر، درباره شرایط تیمش بعد از برتری مقابل فجر گفت: خوشحالم که توانستیم به هدفمان در زمین برسیم و مقابل یکی از تیم‌های بالانشین برنده شویم. برای تیم ما بازی‌ها و جایگاه آنها فرقی با هم ندارند برای برد وارد زمین می‌شویم. شرایط شمس آذر از هر نظری خوب است و این به روند خوب تیم کمک می‌کند. وقتی مالک، مدیریت و سرمربی کارشان را به خوبی انجام می‌دهند و مهارت دارند، طبیعی است که بازیکنان هم روند خوبی در پیش بگیرند.

هافبک شمس آذر در پاسخ به این سؤال که آیا از ابتدای لیگ فکر می‌کرد تیمش با اختلاف 11 امتیاز صدرنشین شود، گفت: در مورد صدرنشینی می‌دانستم، چرا که از بازی‌های پیش فصل سطح آمادگی تیم بالا بود. اما اختلاف امتیاز را واقعاً فکر نمی‌کردم. هر چه بیشتر پیش رفتیم تیم نشان داد یکدست است و با تیم‌های دیگر متفاوت است، وقتی مالک باشگاه خودش ورزشی و فوتبالی است. قبلاً بازیکن بوده و اتمسفر فضای فوتبال را به خوبی می‌شناسد. در کنار سعید دقیقی که در فضای مدیریتی فوتبال و حتی خارج از فضای ورزش فعال بوده، طبیعی است که نتیجه این همکاری انتخاب بهترین بازیکنان ممکن به اقتصادی‌ترین شکل ممکن است. ما امیدواریم که قبل از عید تکلیف قهرمانی را یکسره کنیم و جشن صعود بگیریم.

اعرابی در ادامه گفت: ما در این فصل تنها 2 شکست داشتیم که مقابل فجرسپاسی و خیبر، دو تیم مدعی و بالانشین لیگ دسته یک، ثبت شده است. در بازی رفت زمین شیراز واقعاً مشکل دارد و همه مشکل کیفیت آن را قبول دارند. در نیمه اول خیلی خوب ظاهر شدیم، اما در نیمه دوم با دریافت گل تمرکزمان را از دست دادیم. خدا را شکر نتیجه این بازی را تا پایان لیگ جبران کردیم. در بازی خیبر هم این اتفاق تکرار شد. ما 25 دقیقه بهتر ظاهر شدیم، اما متاسفانه روی غفلت خودمان 3 بر یک شکست خوردیم.

وی با اشاره به مشکلات چمن در لیگ دسته اول گفت: زمین پاس قوامین، استادیوم خودمان و محل میزبانی ون پارس تنها چمن‌های باکیفیت هستند. وقتی کیفیت خوب باشد هیچ کسی دلش نمی‌خواهد بازی کم‌کیفیت ارائه بدهد، اما کیفیت بد زمین و حفظ سلامتی بازیکن، ناچار کیفیت بازی را کاهش می‌دهد.

اعرابی درباره عملکردش با شمس آذر گفت: در این فصل 5 پاس گل و 6 گل به ثبت رساندم. فصل برایم خوب پیش رفته و با قهرمانی تیم این موفقیت کامل می‌شود. فکر می‌کنم یکی از دلایل موفقیت تیم نظم مالی و صداقت مدیران در وعده‌شان است. با اینکه هزینه‌های تیم ما منطقی است، اما دریافتی‌مان سر موقع و منظم انجام می‌شود. به هر حال تیم خصوصی اداره می‌شود و بابت پاداش‌های دریافتی خیلی خوشحالیم. مردم قزوین استقبال خوبی از بازی‌های ما دارند. آنها از هفته سوم همواره پشتیبان ما بودند. حتی با وجود سرمای هوا، زمان بد برگزاری مسابقات از حمایت خودشان ما را محروم نکردند.