رونالدو در ورزشگاه ملک عبدالله شب پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت.او که از شکست تیمش خشمگین بود، به تشویق شدن لیونل مسی توسط هواداران الاتحاد هم واکنش جالبی نشان داد.

فریادهای مسی مسی روی اعصاب رونالدو (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، النصر شب گذشته در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل با یک گل مغلوب الاتحاد شد تا صدر جدول لیگ حرفه‌ای عربستان را به این تیم واگذار کند. کریستیانو رونالدو که در این بازی نتوانست کار خاصی برای تیمش انجام دهد، بعد از به صدا در آمدن سوت پایان، درحالی‌که بسیار خشمگین بود، احساسات منفی خود را سر بطری‌های آب کنار زمین خالی کرد.

در یکی از ال‌کلاسیکوهای فوتبال عربستان، الاتحاد در ورزشگاه اختصاصی خود موفق شد با گل دقیقه 80 رومارینیو النصر را با کریستیانو رونالدو شکست دهد. در این بازی که با قضاوت متئو لاهوز اسپانیایی برگزار شد، رونالدو نتوانست ناجی تیمش شود و در پایان بازی بسیار هم عصبانی بود، تا جایی که با لگد به بطری‌های آب روی زمین کوبید. او خشمی نهفته داشت که وقتی کنار زمین رسید، آن را سر بطری‌های آب خالی کرد. هم‌تیمی‌های رونالدو که تاکنون او را به این اندازه خشمگین ندیده بودند، با احتیاط نزد این بازیکن رفته و دعوت به آرامشش کردند.

این در حالی بود که هواداران الاتحاد ورزشگاه را روی سر خود گذاشته بودند و به این رفتار رونالدو واکنشی منفی نشان دادند.

دوربین‌ها همچنین لحظه‌ای را شکار کردند که در آن هواداران الاتحاد نام لیونل مسی را صدا می‌زدند. تشویق‌های مسی مسی آنها با واکنش جالب رونالدو روبرو شد. این اتفاق در جریان بازی رخ داد و رونالدو آن را باور نمی‌کرد.

 او با حرکات دست خودش به گونه‌ای واکنش نشان داد که الاتحادی‌ها در حال مزخرف گفتن هستند. رونالدو حیرت زده نشان می‌داد و برایش عجیب بود که چرا در جریان این بازی حساس باید شعارهای حمایتی از مسی را بشنود.

این اولین شکست رونالدو در لیگ برتر عربستان بود که باعث شد النصر با یک امتیاز کمتر نسبت به الاتحاد، صدر جدول را از دست بدهد. فوق ستاره پرتغالی که با قراردادی 173 میلیون پوندی به النصر پیوست تا کنون در هشت بازی هشت گل برای این تیم به ثمر رسانده است.