کریستیانو رونالدو پرتغالی و اندرسون تا لیس کا برزیلی تبدیل به زوجی ترسناک در النصر شده‌اند.

رونالدو دو هدف بزرگ در عربستان دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، این دو هر یک دو گل در پیروزی پنج بر صفر النصر مقابل العداله به ثمر رساندند تا کریستیانو علاوه بر رکوردشکنی، هواداران حاضر در ورزشگاه امیر عبدالله را در هفته بیست و دوم لیگ حرفه‌ای سعودی به وجد بیاورد.

او گل‌های اول و سوم بازی را در دقایق ۴۰ و ۶۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و تالیسکا نیز در دقایق ۵۰ و ۷۸ گل‌های دوم و چهارم را وارد دروازه العداله کرد و گل پنجم نیز توسط ایمن یحیی در دقیقه ۸+۹۰ ثبت شد.

از زمان ورود کریس به لیگ عربستان او ۱۱ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل داده و ۸۳۴ گل در دوران حرفه‌ای فوتبال خود وارد دروازه حریفان کرده است

با درخشش در مسابقه امشب، حالا کریستیانو رونالدو در ۹ بازی گذشته خود در لیگ حرفه‌ای عربستان ۱۱ گل به ثمر رسانده و تبدیل به اولین بازیکنی شده که توانسته به حد نصاب جدیدی در این مسابقات دست پیدا می‌کند؛ اولین بازیکنی که به این سرعت به حد نصاب ۱۰ گل رسیده است.

البته او صدر جدول گلزنان لیگ عربستان به اندازه ۵ گل فاصله دارد؛ جایی که تالیسکا با ۱۶ گل و اودیون ایگالو، مهاجم نیجریه ای الهلال با همین میزان در رتبه اول ایستاده‌اند.

ایگالو پا به پای تالیسکا گلزنی می‌کند و او هم سه‌شنبه شب دو بار دروازه الفیحاء را برای برد الهلال باز کرد تا  با ۱۶ گل در کورس آقای گلی لیگ عربستان بماند

بعد از وقفه کوتاه فیفا، النصر با این پیروزی ۵۲ امتیازی شد تا اختلاف امتیاز خود با تیم الاتحاد حفظ کند؛ الاتحادی که امشب سه بر صفر تیم ضمک را از پیش رو برداشت تا همچنان با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ روشن قرار گرفته باشد.

النصری‌ها امسال برای بار سوم العداله را می‌بردند؛ آنها در لیگ ۴ بر یک این تیم را شکست داده بودند و در جام پادشاهی ۲ بر صفر این حریف را از پیش رو برداشته بودند تا این تیم بدل به رقیب مورد علاقه آنها در فصل جاری فوتبال عربستان باشد.

هدف اصلی رونالدو پایان دادن به صدرنشینی الاتحاد با هدایت نونو اسپریتو سانتو سرمربی نامدار پرتغالی است

در عین حال، الاتحاد نیز با پیروزی سه بر صفر مقابل ضمک صدرنشین لیگ عربستان باقی ماند؛ آنها توسط برونو هنریکه، رومارینیو و احمد حجازی پیروزی خوبی به دست آوردند تا به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه بدهند؛ آن هم در شرایطی که الهلال پس از برد دو بر هیچ مقابل الفیحاء در ورزشگاه المجمعه در رتبه سوم لیگ قرار گرفته است.

البته الهلال با وجود چهارمین پیروزی متوالی هنوز ۴۵ امتیازی هستند و فاصله معناداری با دو تیم صدر جدولی دارد. ستاره امشب الهلال اودیون ایگالو نیجریه‌ای بود که در هر دو نیمه در اوقات اضافی(۱+۴۵ و ۲+۹۰) دو گل به ثمر رساند و گل بعدی سفیدپوشان الهلالی را نیز موسی مارگا معروف وارد دروازه حریف کرد.

بدین ترتیب هفته‌های باقی مانده لیگ عربستان بازی‌های بزرگ و بسیار حساسی را در پیش خواهد داشت؛ آن هم در شرایطی که گلزنان بزرگ و گران قیمتی که سابقه بازی در بزرگترین تیم های دنیا را دارند، چه برای کسب قهرمانی چه برای کفش طلا همدیگر را خواهند درید.