دست ژاوی در غیاب چند مهره اصلی خود برای بازی امشب برابر رئال بسته است ولی کارلو آنجلوتی تقریبا با یک تیم کامل و برای انتقام سه شکست متوالی اخیر، قدم به نوکمپ خواهد گذاشت.

ترکیب احتمالی ال‌ کلاسیک و: این بازی بوی خون می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا در نوکمپ میزبان رئال مادرید از دور برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری است. دیداری که ساعت 22.30 به وقت تهران برگزار خواهد شد و اهمیتی شاید بیشتر از فینال نیز داشته باشد. بازی رفت را بارسا در برنابئو با یک گل به سود خود خاتمه داد در حالی که رئال تیم مسلط و برتر میدان بود. 

رئال کنترل کاملی بر بازی داشت ولی نمی‌توانست موقعیت‌های گلزنی 100درصدی ایجاد کند و حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشت. بارسا سه هفته پیش توانست در بازی برگشت لالیگا نیز رئال را 2-1 شکست دهد و پس از سه برد متوالی برابر رقیب دیرینه به این بازی حساس رسیده است. کارلو آنچلوتی دیروز در نشست خبری خود گفت که دیگر نوبت پیروزی رئال رسیده و ژاوی نیز به بازیکنانش هشدار داد که رئال مادرید به کامبک زدن عادت دارد و هرگز نباید به سه برد قبلی برابر این تیم دل خوش کرد.

ترکیب احتمالی بارسلونا

بارسا در بازی امشب چهار غایب مهم دارد. پدری و عثمان دمبله مطابق انتظار به این بازی نرسیدند. آندریاس کریستنسن و فرانکی دی‌یونگ نیز در نهایت تلاش‌هایشان نتیجه نداد و ال‌کلاسیکو را از دست دادند. ژاوی همان فهرست بازی قبلی برابر الچه را تکرار کرد با این تفاوت که رافینیا پس از یک جلسه محرومیت به فهرست تیم برگشت. با توجه به غایبان بارسا و دست بسته ژاوی برای بازی امشب، حدس زدن ترکیب اصلی بارسا کار دشواری نیست.

یازده بازیکن احتمالی بارسلونا: تراشتگن، کنده،آرائوخو، آلونسو، بالده، بوسکتس، گاوی، سرخی روبرتو، گاوی، رافینیا و لواندوفسکی

ترکیب احتمالی رئال مادرید

رئال برای بازی امشب دو غایب دارد. فرلاند مندی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند به میدان برود و کارلتو روی نام آلووارو رودریگز نیز قلم قرمز کشید. تیبو کورتوا قطعا گلر رئال خواهد بود. در خط دفاع و با توجه به مصدومیت رودیگر، انتظار می‌رود شاهد زوج ادر میلیتائو و داوید آلابا باشیم. دنی کارواخال و ناچو نیز در جناحین بازی خواهند کرد.

 در خط میانی ادواردو کاماوینگا شانس بیشتری نسبت به شوامنی دارد و احتمالا تونی کروس و لوکا مودریچ نیز او را در میانه زمین همراهی خواهند کرد. برای بال راست فده والورده مدنظر است و کریم بنزما و وینیسیوس نیز دو مهره تهاجمی دیگر رئال خواهند بود.

یازده بازیکن احتمالی رئال: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، ناچو، کاماوینگا، کروس، مودریچ، والورده، بنزما و وینیسیوس.