احتمال دارد در جلسه روز شنبه هیات رییسه فدراسیون سرمربی تیم امید انتخاب شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه 19 فروردین ماه جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال جلسه ای را درباره موضوعات مختلف برگزار کنند. یکی از مسائلی که در این نشست مورد بررسی قرار می گیرد، به انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید برمی گردد.

فدراسیون فوتبال از مدت ها قبل گزینه هایی را برای سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران بررسی کردند و حالا به جمع بندی نهایی نزدیک شده اند. از فدراسیون خبر می رسد که یک گزینه خارجی و یک گزینه داخلی نهایی شده اند و از بین آنها یک نفر به عنوان مرد منتخب هیات رییسه فدراسیون فوتبال انتخاب و معرفی می شود.

درباره گزینه خارجی هیات رییسه فدراسیون هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست اما اگر بنا به انتخاب خارجی باشد، باید مسائل مربوط به ارز و تامین منابع مالی را هم در نظر گرفت. از راهروهای فدراسیون فوتبال شنیده می شود گزینه ایرانی اصلی هیات رییسه مجتبی حسینی سرمربی کنونی پیکان تهران است. حسینی که در سال های گذشته و به خصوص در فصل جاری لیگ برتر سابقه کار کردن با جوان ها و پرورش استعدادها را داشته، از دید فدراسیون نشینان گزینه خوبی برای تیم امید است.

با این حال باید دید در جلسه روز شنبه هیات رییسه ، اعضا درباره تیم امید به چه جمع بندی خواهند رسید. موضوع سرمربی تیم امید در این جلسه به بحث گذاشته می شود اما اینکه سرمربی انتخاب شود یا خیر، هنوز قطعی نیست.