آلن شیرر، ستاره سابق نیوکسل، معتقد است که ارلینگ هالند می‌تواند این فصل 60 گل برای منچسترسیتی به ثمر برساند.

پیش‌بینی اسطوره لیگ برتر: هالند 60 گل می‌زند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، هالند شب گذشته بار دیگر ستاره سیتی در بازی برابر ساوتهمپتون بود و موفق شد در جریان پیروزی 1-4 تیمش دو گل به ثمر برساند. 

درخشش او یکی از مهم‌ترین عوامل ادامه حضور سیتی در کورس قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ برتر بوده و همین باعث شد که پپ گواردیولا هم این بازیکن را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کند. 

شیرر که با 260 گل زده بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به حساب می‌آید، پس از پایان این بازی مدعی شد که این مهاجم نروژِ می‌تواند 60 گل در رقابت‌های این فصل به ثمر برساند. 

او در ستون امروزش برای اتلتیک نوشت:« همانطور که در ماه می گذشته نوشتم، هالند یک ماشین گلزنی است. او بازیکنی سریع است که از نظر فیزیکی بسیار قوی است و عملکرد خوبی در هوا دارد. او می‌تواند با هر دو پایش گل بزند و جایگیری‌اش خارق العاده است. 

سیتی در کمترین حالت ممکن 12 بازی دیگر در این فصل دارد و ممکن است بیشتر هم بشود. اگر هالند همینطور آماده بماند، می‌تواند به راحتی رکوردی که من و اندی کول با 34 گل زده در یک فصل لیگ برتر داریم را بشکند و از 50 گل زده در تمامی رقابت‌ها هم عبور کند. کسی چه می‌داند؟ شاید بتوان حتی از 60 گل زده توسط او در یک فصل صحبت کرد که آماری واقعا ترسناک است.»