دیوید تیلور، کشتی‌گیر پرافتخار وزن 86 کیلوگرم جهان با یک توئیت خبرساز شد.

ورود رقیب حسن یزدانی به دنیای UFC!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" دیوید تیلور به عنوان یکی از برترین کشتی‌گیران دهه گذشته دنیا که به خاطر هماوردی ویژه با حسن یزدانی در بین ایرانی‌ها نیز به خوبی شناخته شده است، با انتشار یک توییت در فضای مجازی سر و صدای زیاد به پا کرد.

تیلور که سابقه قهرمانی المپیک را داشته و دو دوره نیز قهرمانی جهان را در کارنامه دارد، چند روز پیش با انتشار یک توییت تصاویری از خود در حال تمرین برای مبارزه در قفس را به نمایش گذاشت و در توضیح آن از اشتیاق همیشگی‌اش برای چالش‌های جدید خبر داد.

توییتی که در همان زمان هم بسیاری از کاربران آمریکایی را سر ذوق آورد و بسیاری مدعی شدند وقتی "بو نیکال" قهرمان 86 کیلوگرم امیدهای کشتی آزاد جهان به UFC رفته و تا این حد هم موفق بوده، چرا دیوید تیلور موفق نباشد؟ آن هم وقتی تنها دلیل شرکت نکردن بو نیکال در المپیک 2020 توکیو، حضور رقیب قدرتمندی چون تیلور در وزن او بوده است.

تیلور شب گذشته نیز ویدیویی در توییتر خود منتشر کرد و این‌بار لحظاتی از مبارزه تمرینی و شدید خودش را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشت تا نشان دهد به طور جدی در حال تمرین این ورزش است.

حالا باید دید تیلور چه برنامه آماده‌سازی‌ای برای مسابقات جهانی 2023 و المپیک توکیو طی خواهد کرد چرا که او هم برای مسابقه دوباره با حسن یزدانی لحظه‌شماری می‌کند.