لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، تهدید کرد که اگر هواداران این تیم در بازی برگشت برابر میلان از تیم شان حمایت نکنند از این تیم جدا شود.

اسپالتی تهدید کرد: با این شرایط به خانه می‌روم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف میلان رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد. 

اسپالتی پس از پایان این بازی از رفتار هواداران تیمش در جریان آخرین رویارویی این دو تیم در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به شدت انتقاد کرد و مدعی شد که بازیکنانش به نوعی در جریان این شکست 0-4 برابر میلان از سوی هواداران به گروگان گرفته شده‌اند. 

این مربی ایتالیایی به خبرنگاران گفت: «من نمی‌دانم باید انتظار چه جوی را در بازی برگشت برابر میلان داشته باشم اما می‌توانید تصور کنید که وقتی در بازی قبلی برابر این تیم شرایط را دیدم تا چه حد ناراحت شدم. ما پس از 33 سال در حال رسیدن به قهرمانی هستیم و چنین رفتاری را در یک بازی مهم و حساس می‌بینیم.»

او با ابراز ناراحتی شدید از این رفتار اضافه کرد: «اگر در جریان بازی برگشت برابر میلان هم این اتفاق تکرار شود، من نیمکت را رها می‌کنم و به خانه بازخواهم گشت چون این چیزی نیست که به توان آن را تحمل کرد. بازیکنان به اتفاقاتی که اطراف آنها رخ می‌دهد بسیار حساس هستند و جو ورزشگاه برابر میلان خیلی عجیب بود. ما عملا گروگان گرفته شده بودیم.»