با واردات گوشت های تنظیم بازاری قیمت گوشت قرمز کاهش یافته است. در این گزارش به بررسی قیمت انواع گوشت قرمز پرداخته شده است.

کاهش مجدد قیمت گوشت در بازار امروز | قیمت گوشت امروز کیلویی چند؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

با واردات گوشت های تنظیم بازاری قیمت گوشت قرمز کاهش یافته است. در این گزارش به بررسی قیمت انواع گوشت قرمز پرداخته شده است.

در اواخر سال ۱۴۰۱ با رشد عجیب قیمت گوشت در بازار موتجه شدیم تا جایی که قیمت یک کیلو گوشت قرمز تا نیم میلیون تومان هم رسید. با شروع سال این روند کمی کاهشی شد و این هفته با ورود گوشت های تنظیم بازاری گوشت بدون دنبه را ۲۳۰ هزار تومان می‌توان تهیه کرد.

گوشت های تنظیم بازاری وارداتی هستند و در فروشگاه ها و میادین میوه و تره بار از قیمت ۲۳۰ تا ۲۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. در مغازه های سطح شهر کم و بیش قیمت ها کاهش یافته و قابل مشاهده است.

فروشگاه های دولتی گوشت بره گوسفندی گرم بدون دنبه در بسته های ۲ کیلوگرمی ۲۴۷ هزار تومان به فروش می‌رود. گوشت تنظیم بازار را به صورت اینترنتی هم می توان خریداری کرد البته باید سرعت عمل کافی برای ثبت سفارش خود داشته باشید به این دلیل که در مدت کوتاهی موجودی گوشت های اینترنتی به پایان می‌رسد. این سامانه گوشت گوسفندی به‌صورت شقه‌ای و بدون دنبه را با وزن حدودا ۱۲ کیلوگرم به‌عنوان تنظیم‌بازاری را ۲۳۵ هزار تومان به فروش می‌رساند.

در اینفوگرافی زیر به قیمت انواع گوشت پرداخته شده است.

غیف