ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران از امت حزب الله و اقشار مختلف مردم روزه‌دار برای حضور پرشور و خانوادگی در نماز عید سعید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دعوت کرد.

دعوت ستاد برگزاری نماز عید فطر از مردم روزه‌دار تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران از امت حزب الله و اقشار مختلف مردم روزه‌دار برای حضور پرشور و خانوادگی در نماز عید سعید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دعوت کرد.

ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران در اطلاعیه شماره دو به روزه‌داران اعلام کرد: دقت در مضامین حدیث نورانی امام رضا(علیه‌السلام) که فرمودند: خداوند، روز فطر را بدین سبب عید قرار داد، تا مسلمانان مجمعی داشته باشند که در آن روز جمع شوند و در برابر خداوند، بخاطر نعمت‌هایش به تمجید و تعظیم بپردازند. پس آن روز، روز عید و تجمع و رغبت و نیایش است (وسائل، ج۵، ص۱۴۱)، روایتگر اهمیت اتحاد و انسجام جامعه اسلامی است که در اجتماع باشکوه مسلمانان تجلی و استحکام پیدا می‌کند.

ستاد برگزاری نماز عید فطر تهران افزود: تلاش امپراطوری رسانه‌ای شیطان برای وارونه‌نمایی واقعیت‌های جامعه عمیقاً مذهبی و مخدوش کردن چهره مردم خداباور و متدین ایران اسلامی، با بزرگ‌نمایی رفتار هنجارشکن و خلاف قانون اقلیتی که تحت تأثیر فضاسازی‌ها قرار گرفته‌اند، همواره در مواقف و مناسبت‌هایی مانند؛ محرم، راهپیمایی اربعین، اعتکاف، جشن‌های خیابانی به مناسبت ولادت‌ ائمه اطهار(علیهم‌السلام)، راهپیمایی‌ها و اخیراً با جشن‌های روزه اولی‌ها و مواردی از این دست خنثی شده و این همه، به برکت باطل‌السحر حضور معنی‌دار و اجتماع مؤمنین حاصل شده است.

این اطلاعیه یادآور شد: اکنون، در کوران تبلیغات مسموم دشمن، از امت حزب الله، اقشار مختلف ملت شریف، با هر گرایش و سلیقه تعریف شده‌ای در چهارچوب قانون و از مساجد، اصناف، دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، اهالی هنر و قلم و رسانه دعوت می‌شود؛ علاوه بر حضور پرشور و خانوادگی در نماز عید سعید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نسبت به انعکاس زیبایی‌های این اجتماع وحدت‌بخش و مستندسازی عمومی و مردمی «نماز بندگی و همبستگی»، همت گمارند و اسباب ناامیدی دشمنان خارجی و متوهمان داخلی را فراهم کنند. برای توفیق انجام وظیفه در شأن شما نمازگزاران ارجمند، به دعای خیرتان نیازمندیم و ان‌شاءالله اطلاعات تکمیلی در اطلاعیه‌های بعدی به‌تدریج تقدیم خواهد شد.