خاویر تب اس، رئیس لالیگا، می‌گوید بارسا بر اساس قوانین فر پلی مالی امکان به خدمت گرفتن لیونل مسی را ندارد ولی او امیدوار است باشگاه کاتالان با اقداماتی بتواند زمینه قانونی برای بازگشت او را فراهم کند.

رئیس لالیگا: امیدوارم بارسا بتواند مسی را ثبت کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئیس لالیگا می‌گوید بارسلونا در حال حاضر و با توجه به شرایط این باشگاه با توجه به قوانین فرپلی مالی امکان بازگرداندن لیونل مسی را ندارد. البته خاویر تباس در ادامه خاطرنشان کرد که شخصا امیدوار است بلوگرانا بتواند فرمولی پیدا کند تا مشکلات فعلی را حل کرده و بتواند ابرستاره آرژانتینی را به فوتبال اسپانیا برگرداند.

تباس در این‌باره گفت:" ثبت کردن مسی امروز برای بارسا غیرممکن است. ولی آنها هنوز زمان دارند. ما منتظریم آنها یک برنامه امکان‌سنجی ارائه کنند. آنها بازیکنان دیگری هم دارند که هنوز ثبت نشده‌اند و باید قراردادشان ثبت شود. ما به عنوان لالیگا امیدواریم که باشگاه بارسلونا بتواند با اقدامات لازم زمینه را فراهم کند تا ثبت قرارداد لیونل مسی از نظر قانونی امکان‌پذیر بشود. من هوادار لئو مسی هستم ولی ما قوانین کنترل مالی را تغییر نخواهیم داد."

مدتی است که خاویر تباس و مدیران بارسلونا موضع‌گیری‌های تند و تیزی علیه هم داشته‌اند. رئیس لالیگا با مواضعی تند از بارسا در پرونده نگریرا انتقاد کرده و این صحبت‌های او بارسا و مدیرانش را خشمگین کرده است. لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در مصاحبه مطبوعاتی اخیرش با اسم آوردن از خاویر تباس به شدت به او حمله کرد.