کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار فردای تیمش با آنژه گفت با وجود همه شایعات، معتقد است فصل آینده هم هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده خواهد داشت.

گالتیه: فصل آینده هم مربی پی‌اس‌جی هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن فردا در هفته سی و دوم لیگ یک فرانسه در یک بازی خارج از خانه به مصاف آنژه می‌رود.

پی‌اس‌جی در حال حاضر با اختلاف صدرنشین لیگ یک است و بعد از 31 بازی با 72 امتیاز در صدر ایستاده است. نزدیک‌ترین رقیب این باشگاه، مارسی، با اختلاف هشت امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

کریستوف گالتیه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با آنژه گفت با وجود آنکه حذف زودهنگام از چمپیونزلیگ باعث شده اولین فصل حضور او در پی‌اس‌جی چندان موفقیت‌آمیز قلمداد نشود او از حالا خودش را برای فصل آینده در پاریس آماده می‌کند. این در حالی است که در روزهای گذشته گالتیه با اتهام نژادپرستی مواجه بوده و عده زیادی خواهان اخراج او شده‌اند.

پی‌اس‌جی از زمان پایان جام جهانی قطر تا کنون در رقابت‌های مختلف هشت شکست تجربه کرده که دو شکست پیاپی از بایرن مونیخ در مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ برای هواداران تلخ‌ترین شکست‌ها بوده است. در هفته‌های باقی‌مانده از فصل قهرمانی در لیگ یک تنها شانس پاریسی‌‌ها برای فتح جام است.

فکر می‌کنم فصل آینده هم سرمربی پی‌اس‌‌جی هستم

فکر می‌کنم فصل آینده هم سرمربی پی‌اس‌جی هستم؟ بله اینطور فکر می‌کنم و از همین حالا در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده تیمم هستم. من روی کارم تمرکز کامل دارم و چه با کادر فنی و چه با بازیکنان در تماس دائمی هستم. من می‌دانم قهرمانی در این فصل لیگ چقدر برای ما مهم است. اما در عین حال برای آینده هم در حال برنامه‌ریزی هستم.

برای تقویت تیم به دنبال تغییر در فهرست بازیکنان هستیم

من و لوئیس کامپوس از همین حالا کار کردن روی بازیکنانی که فصل آینده برای تیم در نظر داریم را شروع کرده‌ایم. ما به دنبال تغییراتی هستیم تا تیم تقویت شود. در عین حال قصد داریم در سبک بازی پی‌‌اس‌جی تنوع ایجاد کنیم و برای این نیاز به تغییراتی در ترکیب بازیکنان داریم. هدف این است که تعادل بیشتری داشته باشیم.

پی‌اس‌جی هم از چمپیونزلیگ حذف شد و هم برای دومین سال پیاپی از جام حذفی

باید اینها را فراموش کنیم، چون ما یک فصل خیلی خاص را پشت سر گذاشتیم. فصلی که بزرگترین رقابت فوتبال ملی، جام جهانی، در وسط آن برگزار شد. باید این را به دقت بررسی کنیم که در نیمه اول و نیمه دوم فصل چه اتفاقاتی رخ داد.