پیروز قربانی مثل همیشه صحبت‌هایی جالبی در مورد فوتبال و استقلال انجام می‌دهد.

پیروز قربانی : بعضی‌ها چرت و پرت می‌گویند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش" ورزش سه"، پیروز قربانی می‌گوید با یک شکست همه کارشناس می‌شوند. او با وجود شکست استقلال در دربی باز هم به قهرمانی تیم سابقش امیدوار است.

او در مورد شهرآورد یکصدم به خبرنگار ما گفت: بازی خوبی نبود و از دو تیمی که در کورس قهرمانی هستند انتظار بیشتری می‌رود. شرایط سپاهان از لحاظ آسان بودن بازی‌هایشان بهتر بود. هر دو تیم برای برد آمدند ‌‌و می‌شد بازی زیباتری شود، اما بازی کم‌حادثه‌ای به روی دروازه‌ها بود. بازی کسل‌کننده دنبال شد و در شأن مدعیان قهرمانی نبود.

وی در مورد اینکه آیا برد شش بر یک استقلال مقابل هوادار این تیم را مغرور نکرده بود توضیح داد: طبیعتا نباید این‌طور باشد. بازیکنان استقلال باتجربه هستند. شاید آن نتیجه در عملکرد بازی استقلال اثر گذاشت.

پیشکسوت استقلال در مورد انتقاداتی که به چینش ترکیب این تیم می‌شود گفت: موقعی که بازی تمام می‌شود و نتایج دلخواه نیست، همه کارشناس می‌شوند. هشت بازی پشت هم تیم ساپینتو هم خوب بازی کرد، هم برنده شد. حالا اینکه با یک‌ بازی این حرف‌ها را بزنیم درست نیست. باید به سرمربی احترام بگذاریم، او در جریان تمرینات است. بهتر است در این مورد نظر ندهیم.

قربانی در مورد اینکه یامگا فصل را از دست داد عنوان کرد: طبیعتا بازیکن بزرگی است، اما صالح حردانی باید خودش را نشان بدهد.

او در مورد اینکه به نظرش استقلال قهرمانی را از دست داد یا خیر گفت: سه بازی مانده و می‌تواند اتفاقات زیادی بیفتد. کادرفنی و بازیکنان استقلال باید تمرکز کنند. سپاهان و پرسپولیس هم تیم‌های بزرگی هستند، اما می‌تواند اتفاقاتی در بازی‌هایشان بیفتد که به نفع استقلال باشد. علی‌رغم تمام مشکلات مدیریتی و حذف از آسیا که مسئله ساده‌ای نیست، بچه‌ها تمام توانشان را گذاشتند. با اینکه ضربه روحی شدیدی به آنها خورد. بازیکنان و کادرفنی به خوبی مسئله را مدیریت کردند ‌و‌ خوب هم نتیجه گرفتند و من به عنوان یک طرفدار از آنها ممنونم.

بازیکن اسبق استقلال در مورد قضاوت داور گفت: تنها صحنه مشکوک پنالتی بود که کارشناسان گفتند نبوده. باقی صحنه‌ها وسط زمین بود. من نمی‌دانم چه اصراری است هر بازی می‌گذرد، بگویند داوری خوب نبوده. شاید داور دو-سه تصمیم اشتباه بگیرد، که آن هم وسط زمین بود. اینکه بعد از هر بازی داوری را بکوبیم فضای درستی نیست.

قربانی یادآور شد: از پیشکسوتان اصیل استقلال می‌خواهم در مصاحبه‌های خود دقت کنند. برخی اوقات مصاحبه نکردن بهتر از مصاحبه کردن است. وظیفه رسانه هم این است از هرکسی نظر نخواهد و وظیفه شما در پیشرفت فوتبال ایران سنگین است. وقتی به یکی زنگ می‌زنید و چرت و پرت تحویل می‌دهد کلا در پیشرفت فوتبال هیچ تاثیری ندارد. قبل از بازی دو-سه مصاحبه از پیشکسوتان دیدم که بار را روی دوش بازیکن سنگین کردند. صحبت‌هایی که هیچ سواد فوتبالی‌ای در آن نیست. استقلال تیم باشخصیتی است و بعضی‌ها زیر پرچم آن هستند. هرکسی خودش را پیشکسوت استقلال نداند.