عکسی جدید از ترلان پروانه را در ادامه مشاهده می کنید

سلفی ترلان پروانه تو اینستاگرام غوغا کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ترلان پروانه بازیگر و هنرمند جوان و خوش چهره سینمای ایران است. ترلان پروانه از کودکی در فیلم و سریال های نقش آفرینی کرده است. عکسی از ترلان پروانه منتشر شده است که یک کلاه روسی به سر دارد. بنظر میرسد عکس ترلان پروانه در ایران گرفته شده باشد و این بازیگر تصمیمی برای مهاجرت ندارد. ترلان پروانه به تازگی در فیلم سینمایی علف زار نقش آفرینی کرده است.

ترلان پروانه

ترلان پروانه زندگی نامه ترلان پروانه

ترلان پروانه در تاریخ ۱۸ تیرماه سال ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد. در حال تحصیل رشته گرافیک اسـت، یک برادر بزرگ‌تر از خود بـه نام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار کـه علاقه زیادی بـه بازیگری داشت و پدرش مهندس اسـت.

ترلان پروانه شروع به کار ترلان پروانه 

ترلان پروانه از همان کودکی مورد توجه رسانه‌ ها قرار گرفت. برای نخستین بار در 3 سالگی بـه طور اتفاقی خانمی در فرودگاه از چهره وی خوشش آمد و بـه مادرش پیشنهاد بازی ترلان را دریک تیزر تبلیغاتی شامپو داد و مادرش با علاقه قبول کرد بعد از مدتی جذب برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک شد.

ترلان پروانهترلان پروانه و بازیگری در کودکی‌اش

درسال 1382 نخستین بار با سریال بچه‌ها،  پایش بـه مجموعه‌های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال 83 حضور داشت. فیلم رویای آخر نیز نخستین کار سینمایی ‌اش بود. ترلان پروانه تا کنون بیش از ۶۰ کار تلویزیونی و سینمایی انجام داده اسـت. وی درسال ۱۳۹۰ ودر جشنواره فیلم کودک و نوجوان بخاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» بعنوان بهترین بازیگر دختر شد.

ترلان پروانه خلاصه داستان فیلم علفزار بازی ترلان پروانه

در خلاصه داستان فیلم سینمایی علفزار آمده است: «بعضی رازها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.» اما برای لو نرفتن داستان فیلم، همینقدر بدانید که با یک فیلم دادگاهی مواجهیم و اتفاقی که در یک باغ افتاده، تنه اصلی داستان این فیلم را تشکیل می‌دهد. داستانک‌های دیگر هم به تصویر بیشتر از قهرمان داستان کمک می‌کند. این داستان‌های فیلم از چند پرونده قضایی واقعی الهام گرفته شده است.

ترلان پروانهترلان پروانه و ارسلان قاسمی 

از نکات جالب زندگی ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی بود. پس از انتشار این خبر جنجالی در فضای مجازی پدر ترلان این خبر را تکذیب و خواستار محکومیت اعلام انتشار چنین شایعه‌ای شد.
ترلان پروانه مهم‌ترین افتخار ترلان پروانه 

 او در جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌خاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» به‌عنوان بهترین بازیگر دختر شد.

ادامه افتخارات ترلان پروانه:

برگزیده همایش «نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی»

دریافت پروانه زرین از بیست و پنجمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان. (در سال ۱۳۹۰)

ترلان پروانهترلان پروانه بازی در فیلم فراری را نقطه عطف زندگی خود می‌داند و در این باره می‌گوید:

(از دفتر علیرضا داوودنژاد؛ کارگردان «فراری با من تماس گرفتند و از من دعوت کردند تا جلسه‌ای را برگزار کنیم و در رابطه با نقش گفت‌وگو داشته باشیم. داوودنژاد از ابتدا به من گفت که آثارم را پیگیری کرده است و انتخاب او برای ایفای نقش گلنار، من هستم، مگر این‌که شخص بهتری را پیدا کند. البته پیش از آن‌که ما با هم صحبت کنیم، فراخوانی را منتشر کرده و از افراد زیادی تست گرفته بودند و از این جهت به نتیجه رسیده بودند که من گلنار «فراری» باشم. پس از آن، دورخوانی و تمرین را آغاز کردیم. در این میان، جهانگیر کوثری نه‌تنها به‌عنوان تهیه‌کننده بلکه به‌عنوان پدری مهربان در کنار گروه بود. جمیع این موارد باعث شد تا برای من یکی از بهترین فیلم‌ها در پرونده کاری‌ام رقم بخورد.

ترلان پروانهگلنار دختری ساده با رویاهای بزرگ است. برای درآوردن نقش، در پیش‌تولید، جلسات زیادی داشتیم، نقش را آنالیز کردیم و پس از بررسی‌های زیاد به نتیجه رسیدیم. موردی دیگری که وجود داشت این بود که گلنار می‌بایست لهجه شمالی داشته باشد. در این مورد، پس از این‌که با علیرضا داوودنژاد صحبت کردیم، روی آن کار کردیم و این لهجه را درآوردیم.

حضور محسن تنابنده به‌عنوان پارتنر، انرژی بسیار خوبی به من می‌داد که این حس در طول کار، تداوم داشت و کمک زیادی برای ایفای هرچه بهتر آن بود.

من از کودکی در سینما و تلویزیون فعالیت داشته‌ام. در هر مقطع زمانی، سعی می‌کردم کارها را گزینش و با دقت انتخاب کنم. به‌خصوص در چند سال اخیر، با وسواس و دقت بیشتری نقش‌ها را انتخاب کردم. ایفای نقش گلنار به‌لحاظ چالش‌هایی که برای من داشت، نقطه عطفی در کارنامه بازیگری من محسوب می‌شود تک تک اعضای گروه بی‌وقفه تلاش کردند تا بهترین کارشان را ارائه دهند. پس امیدوارم به‌خوبی دیده شوند.)

ترلان پروانهترلان پروانه در خصوص در یافت سیمرغ گفته است: 

 گرفتن سیمرغ آرزوی هر بازیگری است. این‌که از طرف داوران که بزرگان سینما هستند، انتخاب شوید، بسیار شیرین و لذت‌بخش است و انسان در هر مقطعی، تشویق را دوست دارد.

ترلان پروانه بازیگر زیبا و معروف ایرانی، این روزها در تمام مراسمات رسمی سینمایی حضور دارد. وی در نظر برخی از کاربران بی استعداد است اما باید این را گفت که ترلان پروانه از کودکی در این عرصه حضور داشته و همیشه هم نقش های اصلی با دیالوگ های زیاد رو ایفا کرده است. و در حال حاضر برای بلزیگری در فیلم و سریال های زیادی انتخاب میشود.

چندی قبل اخباری از ارتباط و ازدواج ترلان پروانه و سعید عزت اللهی فوتبالیست منتشر شد که صحت آن را بعدا سعید عزت اللهی آشکار کرد اما گفت که دیگر با ترلان پروانه در ارتباط نیست.