جدیدترین ثبت نام ایران خودرو با عرضه خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، دنا پلاس دستی و توربو و سورن پلاس بنزینی و دوگانه سوز آغاز شده است.

حراج بزرگ ایران خودرو آغاز شد | پیش فروش ایران خودرو با شرایط اقساطی + تحویل فوری
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیش فروش ایران خودرو مدتی است که عملی شده است . محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که در این میان پیش فروش ایران خودرو طرفدار زیادی دارد. پیش فروش ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.اما به راستی مزایای خرید خودرو به صورت اقساطی چیست و چرا اینچنین خریدی بهترین گزینه برای ماشین‌دار شدن قلمداد می‌شود؟در این مقاله سعی داریم درباره پاسخ به این پرسش مهم مطالب جامعی ذکر کنیم و با شما درباره شیوه خرید خودروهای جدید و زیبای ایران خودرو و سایپا یعنی تارا و شاهین به صورت اقساطی مواردی را در میان بگذاریم. اخیرا مبحث پیش فروش ایران خودرو در حال بررسی است و احتمال حذف این شرایط برای خریداران وجود دارد . پس خواندن هیچ یک از قسمت‌های این مقاله را از دست ندهید و با دقت آن را تا انتها دنبال کنید.نخستین مزیت برای خرید اقساطی خودرو و شرکت در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و سایپا این است که می‌توان با رقمی پایین‌تر خودرویی بهتر سوار شد.

جدیدترین ثبت نام ایران خودرو با عرضه خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، دنا پلاس دستی و توربو و سورن پلاس بنزینی و دوگانه سوز آغاز شده است.

شرایط جدیدترین ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ اعلام شد. برای این دوره فراخوان تکمیل فرایند پیش فروش خودروهای پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک، دنا پلاس دستی و توربو و سورن پلاس بنزینی و دوگانه سوز با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ منتشر شده است.

در ثبت نام جدید ایران خودرو ۱۴۰۲،  ۶ خودروهای عرضه شده پیش فروش می‌شود. به این معنا که متقاضیان مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را طبق جدول زیر واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان تحویل که مهر ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد.

متقاضیانی که سال گذشته از طریق ورود به سامانه یکپارچه خودرو فرایند ثبت نام ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح پیش فروش ایران خودرو با موعد تحویل مهرماه ۱۴۰۲ شرکت کنند.

سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

مهلت واریز وجه ایران خودرو

از دیروز (چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه) فرصت واریز وجه ایران خودرو آغاز شده است و متقاضیان تا چهارشنبه هفته آینده (سوم خرداد ماه) زمان دارند.

لینک ثبت نام ایران خودرو یکپارچه

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو یکپارچه تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود. متقاضیان با مراجعه به لینک ذکره شده باید مبلغ پیش پرداخت خودرو را واریز کنند. همانطور که گفته شد الباقی وجه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی در زمان تحویل محاسبه و دریافت می شود.

پیش فروش ایران خودروجدیدترین پیش فروش ایران خودرو برای مادران

دنا پلاس اتوماتیک با موتور شارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن پلاس دوگانه‌سوز خودروهای عرضه شده در طرح جدید ثبت نام خودرو مادران است. مشمولان می‌توانند با واریز کمتر از ۵۰ درصد بهای قیمت کارخانه ثبت نام خود را انجام دهند و هنگام تحویل که شهریورماه ۱۴۰۲ است مابقی وجه را پرداخت کنند.

مشمولان فروش فوری ایران خودرو برای مادران چه کسانی هستند؟

مادرانی که سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و اسامی آنها به عنوان «بخش سوم اولویت اول پیش فروش خودرو طرح مادران» به شرکت ایران خودرو اعلام شده است می‌توانند در این طرح شرکت کنند. برای این مادران پیامک از سر شماره  خودروسازی ایران خودرو یعنی ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ ارسال شده است.

لینک ثبت نام ایران خودرو برای مادران

همانطور که اشاره شد، قیمت نهایی خودروهای فروش ایران خودرو مادران 1402 مطابق قیمت روز موعد تحویل محاسبه می‌شود. فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی ir.ikco.esale واریز کند تا ثبت نام اولیه او کامل شود. عدم واریز کامل پیش پرداخت خودرو به معنای انصراف از طرح خواهد بود.

مهلت واریز وجه ایران خودرو

واریز وجه برای جدیدترین طرح فروش ایران خودرو از روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه شروع شده است و تا روز چهارشنبه هفته آینده یعنی بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

برای خواندن فایل پی دی اف شرایط کامل دومین پیش فروش ایران خودرو برای مادران اینجا را کلیک کنید.

مهم؛ شرایط ثبت نام خودرو برای مادران

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه فروش خودرو طرح مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

پیش فروش ایران خودروبراساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به شرکت‌های خودروساز فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.

در این بخشنامه اعلام شده به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت جهت ایجاد سامانه یکپارچه، فروش خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز که متعاقباً توسط وزارت صنعت معرفی می‌گردد انجام شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.

پیش فروش ۴ محصول ایران خودرو از فردا

دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.دور جدید جدید پیش فروش محصولات شرکت ایران خودرو به روش قرعه کشی از فردا سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

 شروع طرح: ۱۴۰۱/۰۲/۰۶!

 پایان طرح: ۱۴۰۱/۰۲/۰۸

 محدودیت: قرعه کشی

 زمان قرعه کشی: ۱۴۰۱/۰۲/۱۰

بخشنامه فروش عادی و مادران با موعد تحویل حداکثر یکساله:

مثلا تصور کنید کسی بخواهد با رقمی معادل یکصد میلیون تومان نسبت به خرید خودرو اقدام کند. اینجاست که بجز پراید دست دوم و کارکرده گزینه دیگری برای خریدار محترم باقی نخواهد ماند. اما همین فرد اگر سراغ شرکت‌های معتبر فروشنده خودرو مثل فرنام خودرو برود، می‌تواند با همان یکصد میلیون تومان خودروهای مختلفی مثل پژو ۴۰۵ و یا سمند از ایران خودرو و یا تیبا و ساینا از سایپا بخرد و آنرا فوری تحویل بگیرد.

شاید بگویید خرید نقدی دست دوم فقط یکبار هزینه دارد و تمام اما خرید اقساطی به پرداخت ماهانه موکول می‌شود و اگر کسی بخواهد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا شرکت کند، باید در ادامه هم هزینه اقساط را بپردازد. اما این حرف درست و دقیق نیست؛ به عللی که در ادامه خواهد آمد.

خرید خودروی دسته دوم یعنی استقبال از هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات مصرفی خودرو. خرید خودروی دست دوم یعنی هزینه‌کرد برای تعویض تسمه تایم و یا هزینه برای تعویض رادیات پوسیده و سوراخ شده. شاید اگر کسی همین هزینه‌ها را باهم جمع بزند و از آن میانگین بگیرد، این میانگین از هزینه اقساط خرید قسطی خودرو بیشتر هم بشود!

سبقت گرفتن از حرکت سریع قیمت خودرو

بازار خودروی ایران یک بازار خاص و متفاوت از جاهای دیگر دنیاست، این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی نمایندگی‌های کارخانه‌ها و بالا رفتن قیمت خودروها بیش از کیفیت لازمه آن، از جمله مولفه‌هایی است که گواه عجیب بودن بازار خودروی ایران است.

پیش فروش ایران خودرودر شرایطی که قیمت خودرو با دلیل و بی دلیل مرتبا بالا می‌رود، تفکر پس انداز کردن برای خرید خودروی جدید و ارتقا خودروی زیرپای هر فرد، امری عبث و بیهوده است.

در این میان خرید اقساطی خودرو یعنی با قیمت امروز خرید کنید ، خودرو را به‌صورت فوری و آنی تحویل بگیرد ولی قیمت آن را در بازه طولانی بپردازید و اینگونه پول جمع کنید و گران شدن خودرو را دور بزنید.

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

در سایه عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی کارخانه‌ها، برخی  شرکت‌های مختلف در امر فروش اقساطی خودرو اقدامات خود را آغاز کردند و کار به جایی رسید که شیادان هم در لباس شرکت لیزینگی به مثابه یک گرگ به جان بازار و اعتماد مردم افتادند.

اینجاست که باید یک مجموعه با سابقه، مورد اطمینان و متعهد در زمینه اجرای تعهدات را یافت. ما این مسیر را برای شما کوتاه کردیم و قصد داریم یکی از معتبرترین فروشندگان اقساطی خودرو را به شما معرفی کنیم.

فرنام خودرو که نام آن یکی دو مرتبه در خلال متن مقاله آمد در سایه تجربیات گسترده و ارزشمندی که در بازار خرید و فروش خودرو کسب کرده، طرح‌های گوناگونی برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در نظر گرفته است.

این مجموعه از آنجایی برتر و محل رجوع مناسبی برای خرید خودروی اقساطی است که متعهد به تحویل فوری خودرو برای تمامی محصولات است.

فرنام خودرو در گام‌ دیگر متعهد به این است که ما به ازای دریافت پیش پرداخت از مشتری، اصل سند و پلاک خودرو را به نام خریدار میزنیم تا او نیز بتواند با آسودگی خیال و ضمیری مطمئن‌ به رانندگی با خودرویش مشغول شود.

ویژگی دیگر فرنام خودرو تنوع بالا در محصولات قابل ارایه در طرح فروش اقساطی خودرو می‌باشد. علاقه‌مندان به خرید اقساطی خودرو از سراسر ایران می‌توانند نسبت به تهیه خودروی دلخواهشان اقدام کنند.

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در کنار محصولات گروه تولیدی بهمن تنها بخشی از طرح‌های فروش اقساطی در فرنام خودرو است.

تا چندی پیش زیباترین خودروی تولید داخل یا دنا پلاس یا موارد مشابه آن. اما به تازگی خودروهای جدیدی به خط تولید دو خودروساز بزرگ ایرانی پیوسته است.

تارا از ایران خودرو و شاهین از سایپا دو خودرویی هستند که طراحی ظاهری زیبا و جذابی نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارند.

متاسفانه این دو خودرو در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به هیچ عنوانی عرضه نشده است‌. اما این پایان راه نبود؛ چرا که مجموعه معتبر فرنام خودرو اقدام به فروش اقساطی شاهین و تارا نموده است.

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر در زمینه خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا توسط فرنام خودرو، به سایت مجموعه فرنام خودرو مراجعه کرده و از طریق گوشی با کارشناسان خبره و زبر دست این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پاسخ پرسش‌های خود را برشمرید.

پیش فروش ایرانخودرو این مجموعه علاوه بر فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا و دیگر محصولات تولید داخل، امکان خرید اقساطی برای برخی خودروهای خارجی را هم فراهم کرده است.