یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۷۵ نماینده مجلس در گرامیداشت اقدامات قوه قضائیه را قرائت کرد.

بیانیه ۲۷۵ نماینده مجلس در گرامیداشت خدمات قوه قضائیه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۷۵ نماینده مجلس در گرامیداشت اقدامات قوه قضائیه را قرائت کرد.

احمد نادری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۷۵ نماینده مجلس در قدردانی از زحمات و اقدامات قوه قضائیه را قرائت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«مقام معظم رهبری: قوای سه گانه باید همدلی، همکاری و هم افزایی کنند.

ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالگرد شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی، معمار قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران و شهدای عدل و قسط که جانشان را در این راه نثار کردند تا آرامش و امنیت را برای ایران اسلامی و مردم قدرشناس به ارمغان بیاورند. خدا را شاکریم که بحمدالله با سکانداری یکی از فرزندان باتجربه، مدیر، دانشمند و خدوم حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در این مدت در دستگاه قضا شاهد اعتباربخشی و رضایتمندی شهروندان از قوه قضائیه بوده ایم. 

تعاملات سازنده آن قوه با مجلس شورای اسلامی سبب گردیده است ما نمایندگان مردم شریف ایران اسلامی شاهد تسهیل و تسریع در رسیدگی به امور شهروندان باشیم. تقویت نظارت قضائی موجبات تضمین اصل حاکمیت قانونی شده است و ایجاد آرامش در درون قوه قضائیه و همچنین افزایش سرمایه اجتماعی و امید و اعتماد بیش از پیش به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ارمغان آورده است.

با عنایت به توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری در مسیر حل مشکلات کشور گام‌های موثری برداشته شده است که یقین داریم با تعاملات سازنده بین ارکان نظام و تدابیر صورت گرفته علی الخصوص در اتفاقات اخیر که دشمنان نظام و ایران اسلامی سعی بر قرار دادن مردم در مقابل مسئولان نظام را داشتند با همراهی و تدبیر موثری که از سوی آن قوه با سایر بخش ها در نحوه برخورد قاطع با افراد معاند و فریب خورده صورت گرفت برنامه دشمنان نقش بر آب شد و پیشنهاد هوشمندانه درخواست عفو از سوی رئیس قوه قضائیه و پذیرش پدرانه از سوی مقام معظم رهبری موجب ایجاد آرامش در جامعه گردید.

از این رو با توجه به ارتقای رضایتمندی مردم عزیز در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه و به امید استمرار و تقویت آن تا رسیدن به نقطه مطلوب و رفع کاستی ها و نواقص از رئیس قوه قضائیه انتظار داریم همچنان قاطعانه در این مسیر تحول و اصلاحی پر فراز و نشیب گام برداشته و ما نمایندگان ملت شریف ایران اسلامی در مجلس شورای اسلامی نیز همواره بر خود لازم می دانیم ضمن پشتیبانی در حوزه نیازهای تقنینی و بودجه ای و تصویب احکام مورد نیاز قوه قضائیه در برنامه هفتم توسعه کشور از خدمات ارزشمند رئیس و مسئولین عالی قوه قضائیه و مجموعه همکاران فداکار ایشان در سراسر کشور تقدیر و تشکر نماییم.»