نکات خانه داری | ترفند خانه داری

نکات خانه داری | کاربردهای باورنکردی تافت درخانه | لک های سخت را با تافت تار و مار کنید

تافت مو یک اسپری حالت دهنده مو است. اما نکته مهم این است که بتوانید از آن درست استفاده کنید.

کدخبر : 3734
سایت سرگرمی روز :

ما در سایت سرگرمی روز سعی میکنیم بروزترین و کاربردی ترین نکات خانه داری را برای شما جمع آوری کنیم. با دانستن این نکات خانه داری زندگی و کار خانه برای شما آسان تر خواهد شد. هک لایف و نکات خانه داری امروزه کاربردهای زیادی دارند با توجه به مشغله و کارمند بودن بسیاری از بانوان نکات خانه داری کاربردی میتواند کارها را آسانتر کند . در ادامه به نکات خانه داری میپردازیم.

تافت مو یک اسپری حالت دهنده مو است.  اما نکته مهم این است که بتوانید از آن درست استفاده کنید. در این مقاله، ترفندهایی در استفاده از تافت مو به‌کار می‌گیرند را با شما در میان می‌گذاریم. در این مطلب از سایت ویکی گردی فیلمی برایتان تهیه کرده ایم که شما پس از تماشای این فیلم می توانید به راحتی لکه های خط خطی روی میز و یا پاک کدن لاک بدون استون و بااستفاده از تافت مو را بیاموزید.

کاربردهای تافت مو درخانه داری

پاک کردن لاک با اسپری مو

برای اجرا کردن این روش تنها به تکه‌ای پنبه و اسپری مو احتیاج دارید. به علت خشک بودن اسپری مو، باید آن را با فاصله از دستان خود نگه دارید و بعد بر روی ناخن خود اسپری کنید. سپس بلافاصله به وسیله‌‎ی پنبه مرطوب شروع به پاک کردن کنید. این کار تا زمانی ادامه دهید که لاک‌های ناخن‌هایتان پاک شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • مهر
    0

    عااالی

  • ناشناس
    0

    عالی