«باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت های هسته ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته ای با تکرار ادعاهای غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته ای، اورانیوم ذخیره کرده است.

نماینده انگلیس: توانایی بالای ایران برای غنی‌سازی اورانیوم نگران‌کننده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت های هسته ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته ای با تکرار ادعاهای غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از  حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته ای، اورانیوم ذخیره کرده است.

نماینده دائم انگلیس در سازمان ملل با تکرار ادعاهای غرب در هراس از پیشرفت های هسته ای ایران بدون اشاره ای به نقض برجام از سوی غرب به ویژه آمریکا اضافه کرد:  بنابراین ذخایر اورانیوم و همچنین توانایی ایران برای غنی سازی اورانیوم بسیار بالا است. این وضعیت برای ما بسیار نگران کننده است. به همین دلیل برای اقدامات بعدی با سه متحد اروپایی از نزدیک همکاری می کنیم.