معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه و معاونت روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه منصوب شدند.

دو انتصاب جدید در نیروی دریایی سپاه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار سرتیپ پاسدار سعید فرجیان‌زاده معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولین نیروی دریایی سپاه ، در بندر عباس برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در این مراسم گفت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دو ماموریت مهم و کلان یعنی ماموریت هدایت و صیانت به نقش آفرینی و اجرای ماموریت‌های خطیر خود در این نهاد مقدس و انقلابی می‌پردازد .

سردار فرجیان‌زاده خاطرنشان کرد: به حمدالله سیر تعالی و تکامل نمایندگی ولی فقیه در ۴۰ سال گذشته یک سیر توام با موفقیت و بالندگی بوده است و امروز هم  با تدبیر و تدوین سند تحول نمایندگی توانسته مرحله دیگر‌ی از رشد و خدمت خود را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام بدهد .

در این مراسم وی از زحمات مخلصانه دریادار دوم پاسدار غلامی نیا  تجلیل و ناو سالار یکم پاسدار عبدالعظیم بهرامی به عنوان معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ندسا معرفی شد.

همچنین ناوسالار دوم پاسدار احسان موذن نیز با حکم مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه معرفی شد.

منبع: فارس