رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عده ای سخت به دنیا طلبی و ریاست طلبی چسبیده‌اند و وقتی به ریاست می‌رسند، فکر می‌کنند خبری است و برای رسیدن به ریاست هر کاری که باشد می‌کنند.

رییس جامعه مدرسین: عده ای برای رسیدن به ریاست هر کاری می‌کنند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عده ای سخت به دنیا طلبی و ریاست طلبی چسبیده‌اند و وقتی به ریاست می‌رسند، فکر می‌کنند خبری است و برای رسیدن به ریاست هر کاری که باشد می‌کنند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در شب عاشورای حسینی با اشاره به اهمیت استقامت و ثبات در دین، اظهار داشت: پاداش ثابت بودن در ایمان و اعتقاد، اجر اخروی است.

وی افزود: اگر فردی اعتقاد، گفتار استوار و ثبات در دین داشت، خداوند در دنیا و آخرت او را از هر انحرافی مصون می‌دارد و در عوض ظالمین و کسانی که ثبات در دین نداشتند را به حال خود رها می‌کند.

وی با بیان اینکه ثبات در دین و استقامت، تأمین کننده دنیا و آخرت است، گفت: صبر و استقامت در مسیر دینداری تکمیل کننده حلقه دین است و کسانی که ایمان، صبر و استقامت و ثبات قدم داشته باشند، بنابر آیات قرآن ترسی از آینده ندارند و نسبت به اعمال گذشته نگرانی نخواهند داشت.

حسینی بوشهری ابراز کرد: استقامت و پایداری اگر در زندگی راه پیدا کرد، انسان مسیرش را پیدا می‌کند و زندگی او پایدار خواهد بود.

وی با انتقاد از برخی مداحان در نوع مرثیه سرایی برای سیدالشهدا(ع) خاطرنشان کرد: برخی برای امام حسین(ع) نوحه سرایی می‌کنند، اما به گونه دیگری دشمن شاد کن می‌شوند، به سر و سینه هم می‌زنند اما در مسیری غیر از مسیر حسین بن علی(ع)، آنها در مسیری سینه زنی می‌کنند که رادیوها و رسانه‌های بیگانه حرف و شعارشان را بازتاب دهند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: آنهایی که سخت به دنیا طلبی و ریاست طلبی چسبیده‌اند، من نگران این افراد هم هستم که صحنه را خالی کنند، برخی‌ها وقتی به ریاست می‌رسند فکر می‌کنند خبری است و برای رسیدن به ریاست هر کاری که باشد می‌کنند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه در عاشورا موضوع ثبات در دین و استقامت دیده شد، خاطرنشان کرد: در شب عاشورا هم امام حسین(ع) به اصحابش فرمودند، هر کسی می‌خواهد برود و از تاریکی شب استفاده کند و برود، اینجا بود که اصحاب دو دسته شدند، عده‌ای ثابت قدم برای دفاع از دین کنار امام حسین(ع) ماندند و عده‌ای هم رفتند.