بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، در روزهای سه شنبه (۷ شهریورماه) از عصر تا آخر شب و چهارشنبه (۸ شهریورماه) از صبح تا ظهر رخداد تندباد لحظه‌ای و احتمال وزش باد خیلی شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود

هشدا روحشتناک به پایتخت نشینان | تهرانی ها منتظر طوفان باشند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، در روزهای سه شنبه (۷ شهریورماه) از عصر تا آخر شب و چهارشنبه (۸ شهریورماه) از صبح تا ظهر رخداد تندباد لحظه‌ای و احتمال وزش باد خیلی شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران، با توجه به گذر متناوب امواج از آسمان استان از بعد از ظهر امروز تا پنجشنبه  (۷ تا ۹ شهریورماه) به‌ویژه در جنوب غرب و ارتفاعات استان در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید، در نیمه جنوبی گاهی با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا با احتمال نفوذ و گسترش گرد و غبار انتقالی و محدودیت دید و در ارتفاعات استان تا روز شنبه(۱۱ شهریورماه) گاهی وزش باد شدید موقتی، رگبار باران با احتمال رعد و برق همچنین برای روز پنجشنبه (۹ شهریورماه) در ارتفاعات شمال شرق احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز افزایش نسبی دما و فردا کاهش نسبی دما و تا روز شنبه عدم تغییرات محسوس دما در بیشتر نواحی استان مورد انتظار است.

در روزهای سه شنبه در بازه زمانی عصر تا آخر شب و چهارشنبه در بازه زمانی صبح تا ظهر رخداد تندباد لحظه‌ای و احتمال وزش باد خیلی شدید موقتی به‌ویژه در شمال شرق و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۸ شهریورماه) کمی‌ ابری، همراه با وزش باد، در بعد از ظهر افزایش ابر و افزایش سرعت باد، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۹ شهریورماه) صاف، گاهی وزش باد و در ارتفاعات وقوع رعد و برق با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.