نوباوه: موفقیت‌های ورزشی بانوان افشاکننده دروغ منادیان «زن، زندگی، آزادی» است

نوباوه: موفقیت‌های ورزشی بانوان افشاکننده دروغ منادیان «زن، زندگی، آزادی» است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موفقیت‌های بانوان ایرانی در مسابقات آسیایی چین افشاکننده دروغ منادیان زن زندگی آزادی است که سعی دارند اینگونه القا کنند خانم‌ها در جمهوری اسلامی ایران هیچ آزادی ندارند.

بیژن نوباوه‌وطن نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به موفقیت ورزشکاران زن ایرانی در مسابقات آسیایی چین گفت: موفقیت ورزشکاران زن ایرانی در مسابقات آسیایی چین نشان می‌دهد که بانوان ما در این دوره از مسابقات نه تنها جایگاه قبلی خود را در ورزش حفظ کرده‌اند بلکه در بعضی از رشته‌ها برای اولین بار به رتبه‌های بالا صعود کرده‌اند.

وی افزود: در کنار حضور گسترده بانوان‌مان در عرصه‌های مختلف اجتماعی توفیقات بانوان ورزشکار ما در مسابقات مختلف از جمله بازی‌های آسیایی چین نشان می‌دهد که بانوان ما با هیچ محدودیتی در عرصه‌های مختلف مواجه نیستند.

منادیان شعار زن زندگی آزادی سعی داشتند تا اینگونه القاء کنند که زنان در نظام جمهوری اسلامی با محدودیت مواجه هستند و نمی‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماع حضور داشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: توفیقات به دست آمده توسط بانوان ایرانی در مسابقات آسیایی چین خود افشاکننده دروغ‌پراکنی کسانی است که شعار زن زندگی آزادی را سر می‌دهند و سعی دارند اینگونه القاء کنند که زنان در جمهوری اسلامی محدود شده‌اند و نمی‌توانند فعالیت اجتماعی داشته باشند.

نوباوه‌وطن خاطرنشان کرد: امروز حضور زنان ما در دانشگاه‌ها بیش از مردان است و علاوه بر آن خانم‌ها در مجامع مختلف اداری، آموزشی، علمی و ... حضور گسترده دارند و ما در حوزه ورزشی نیز شاهد موفقیت‌های چشمگیر بانوان‌مان هستیم.

وی افزود: حضور بانوان ایرانی در عرصه‌های مختلف افشاکننده ماهیت تهاجم‌های غلط علیه انقلاب اسلامی است و همه جهان متوجه می‌شوند که شرایط بانوان در ایران به چه شکل است.