نمازجمعه این هفته تهران، ۱۴ مهر ماه در دانشگاه تهران، به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد برگزار خواهد شد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نمازجمعه این هفته تهران، ۱۴ مهر ماه در دانشگاه تهران، به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد برگزار خواهد شد. 

طبق روال، ساعت 10:30 صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت 11 آغاز خواهد شد. هم چنین سردار احمدرضا رادان ، فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیش از خطبه‌ها سخنرانی خواهند کرد.

در بخش معرفی کتاب منتخب این هفته، مجموعه بیانات آیت‌الله بهجت پیرامون حضرت ولی ‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف با عنوان حضرت حجت معرفی می‌شود. 

این کتاب که توسط مرکز تنظیم و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی بهجت (قدس سره) گردآوری و منتشر شده است، حاوی عصاره‌ای از زندگانی عالمی بزرگ و عارفی پارسا و تنها چکیده‌ای از نود سال تحصیل علم و جهاد اکبر و تثبیت اخلاص و نزول توفیق الهی می‌باشد. بدیهی است آنچه در این کتاب منعکس شده، تنها بخش کوچکی از این ثمرات گران‌بهاست.

آیت‌الله محمدتقی بهجت فقیه عارف معاصر از جمله علمایی بود که سخن از امام زمان (عج) در بسیاری از بیاناتشان تکرار می‌شد. ایشان از جمله عاشقان دلداده در این راه بودند که راهکارهای تشرف به محضر حضرت حجت و جلب رضایت مهدی موعود را به دوست‌داران و محبان اهل بیت (علیهم السلام) نشان می‌دادند.

این کتاب در چهار گلستان تنظیم شده است در بخش ابتدایی، منظومه فکری آیت‌الله بهجت تبیین شده است. در گلستان دوم که بخش عمده این کتاب می باشد، گفتارها و پرسش و پاسخ‌هایی است که ایشان در مورد امام زمان (عج) مطرح کرده‌اند. بخش سوم شرط تشرف و تجربیاتی که ایشان نقل کرده‌اند یا خود به تشرف حضرت نائل شده‌اند به شکل مفصل ذکر شده‌است و بخش پایانی تلاش شاگردان و همراهان ایشان برای پاسخگویی به برخی سوالات و شبهات است که تلاش گردیده براساس تعالیم و نظرات آن عالم ربانی باشد.

نمازگزاران محترم می‌توانند کتاب حضرت حجت عج الله تعالی فرجه الشریف را با 30 درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینه تهیه کنند.

برنامه میزهای خدمت در تاریخ 14 مهر 1402 به شرح زیر است:

• قوه قضائیه

• شهرداری تهران 

• کمیته امداد امام خمینی(ره)

• نیروی انتظامی

• اداره پست استان تهران