یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: رجزخوانی‌های رژیم صهیونیستی مانند اینکه حماس را از بین می‌بریم فقط بلوک است.

حماس، رژیم صهیونیستی را در هم شکست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: جنگ‌ رژیم صهیونیستی و حماس ادامه دارد و مشخص نیست اگر ادامه یابد ابعادش وسیع‌تر می‌شود و ممکن است حزب‌الله لبنان و سوریه نیز وارد این جنگ شوند؟

حمیدرضا ترقی، تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «واکنش اسرائیل هوایی بوده است و جرئت نمی‌کند از طریق زمین وارد غزه شود زیرا نیروهای صهیونیستی روحیه لازم برای مقابله با رزمندگان فلسطینی را ندارند».

او ادامه داد: «حزب‌الله لبنان اعلام کرده است که اگر آمریکا وارد جنگ شود، وضعیت به یک جنگ جدی و طولانی‌مدت تبدیل می‌شود و احتمال سقوط دولت اسرائیل وجود دارد و صهیونیست‌ها با سختی بسیار بیشتری روبه‌رو می‌شود».

این تحلیلگر مسائل سیاسی همچنین بیان کرد: «تنها یک ضلع محور مقاومت توانست به این شکل اسرائیل را شکست دهد و آبرویش را ببرد؛ به همین دلیل آنها می‌خواهند چنین جلوه دهند که از یک گروه شکست نخوردیم بلکه ایران پشت قضیه بوده است تا مردم دنیا متوجه اقتدار پوشالی و شیشه‌‌ای‌شان نشود اما واقعیت این است که حماس رژیم صهیونیستی را در هم شکست».

ترقی در پایان گفت: «اسرائیل در وضعیت به شدت نابسمانی وجود دارد و این رجزخوانی‌ها که مثلا حماس را از بین می‌بریم یا از این دست حرف‌ها، فقط بلوک است. هنوز حماس از موشک‌های دوربردش استفاده نکرده و اگر استفاده شود صهیونیست‌ها چیزی دیگر برایشان باقی نمی‌ماند».