مبنا پاسخی به مسائل روز بدنه و نیروهای اجتماعی علاقه‌مند به گفتار انقلاب اسلامی درون ائتلاف اصولگرایان است یا به عبارتی یکی از تلاش‌هایی است که در جهت مستحکم‌تر کردن رابطه بدنه نیروهای اجتماعی و نیروهای سیاسی جریان اصولگرایی انجام شده و می‌تواند گسترده‌تر هم شود.

بهانه‌های نخ‌نما برای خدشه به اجتماع عظیم انقلابی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مجمع بیداری نیروهای انقلاب که با شرکت بیش از 4000 هزار نفر در حرم مطهر امام (ره) برگزار شد، قدمی بزرگ برای گردهم‌آوری نیروهای انقلاب بود.

روزنامه صبح نو با اشاره به این مطلب نوشته: بعد از برگزاری باشکوه این مجمع، برخی از سوپرانقلابی‌ها دوباره به دنبال انواع بهانه‌ها رفته‌اند. یکی می‌گوید چرا آن نماینده که از نظر ما و رفقایمان انقلابی نیست را در جمع راه دادید، آن یکی می‌گوید چرا این جمع را برای حل مشکلات سیاسی جمع نکردید، آن یکی می‌گوید تصاویر این اجتماع بسته بوده و گویای کل جمعیت نیست و به همین ترتیب با بهانه‌های واهی، سعی در کم جلوه‌دادن یا خدشه به این اجتماع عظیم انقلابی داشتند. این بهانه‌های سطحی برای بسیاری از دلسوزان انقلاب نخ‌نما است.

مشکل این دوستان، نگرانی از تأثیر اجتماع عظیم شکل گرفته بر رویه‌های سهم‌خواهانه و ادعاهای انقلابی‌گری خود و نفی و طرد دیگر جریانات و کنشگران سیاسی است.

برخی طرف‌های سیاسی هم هستند که چون جای خود را در میان وحدت نیروهای انقلاب نمی‌بینند، به آن سنگ می‌زنند. حال آنکه خود ایشان با تشکیل جمع‌ها و شبکه‌های خالی از بدنه و نوعا با هدف کسب قدرت بیشتر، اقدام به جدایی و انفکاک از نیروهای انقلاب کردند.