کهگیلویه و بویراحمد معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اسرائیل با حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه جنایت جنگی در غزه را مرتکب شده است و مدعیان حقوق بشر کجایند که ببینند.

جنایت جنگی اسرائیل در غزه با حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه صورت می گیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کهگیلویه و بویراحمد معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اسرائیل با حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه جنایت جنگی در غزه را مرتکب شده است و مدعیان حقوق بشر کجایند که ببینند.

سیدمحمد حسینی در جمع راهپیمایان یوم‌الله ۱۳ آبان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشتند و همین حضور پررنگ آنها در تظاهرات و راهپیمایی‌ها سرنگونی رژیم طاغوت را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در جنگ تحمیلی هم کنار انقلاب اسلامی بودند، افزود: شهادت ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز گواه پایبندی دانش‌آموزان به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و دانش‌آموزان امروز ما به مانند دانش‌آموزان ابتدای انقلاب و جنگ پای کار بوده و علاوه بر تاثیرگذاری علمی در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هم پیشگام باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حوادث اخیر در سرزمین‌های اشغالی و کشتار زنان، کودکان و مردم بیگناه غزه و با بیان اینکه صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا کشتار و نسل کشی در غزه و فلسطین را راه انداخته‌اند، خاطرنشان کرد: در انتفاضه اول مردم فلسطین چیزی جز سنگ برای مبارزه نداشتند اما تجهیز شدند و رزمندگان فلسطینی جواب بمباران را نه با سنگ بلکه با موشک و تجهیزاتی که در اختیار دارند می‌دهند.

حسینی با اشاره به شکست مفتضحانه سرویس اطلاعاتی اسرائیل تصریح کرد: هفت سرویس اطلاعاتی آنها که اجازه نمی‌دادند هیچ پرنده و جنیده‌ای حرکتی داشته باشد از رزمندگان فلسطینی شکست خوردند و چون نمی توانند با رزمندگان مبارزه کنند زنان و کودکان را مورد هدف قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: اسرائیل با حمایت آمریکا، انگلیس و فرانسه جنایت جنگی را در غزه مرتکب شده است و مدعیان حقوق بشر کجایند که ببینند نزدیک به چهار هزار کودک و دو هزار زن در غزه به شهادت رسیدند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اینکه در این شرایط کشورهای اسلامی نباید نسبت به کشتار در غزه بی تفاوت باشند، عنوان کرد: متاسفانه عرضه‌ اینکه گذرگاه رفح را باز کنند تا به مردم امکانات برسد را هم ندارند،  امیدواریم این کشورها به خود بیایند و اجازه نسل‌کشی را ندهید.

حسینی تاکید کرد: مقام مقام معظم رهبری سال ۹۴ فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید که با اقداماتی که صهیونیست‌ها انجام می‌دهند اضمحلال و نابودی خود را نزدیک می‌کنند.

وی با بیان اینکه جرم کودکان غزه ایمان آنها است، تصریح کرد: سوال می‌پرسند که جرم کودکان فلسطینی چیست اسرائیلی‌ها جواب می‌دهند آنها در آینده تروریست خواهند شد، آنها هر کسی که در مقابله زیادخواهی آنها بیستند را تروریست خطاب می‌کنند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه ۶ هزار فلسطینی در زندان اسرائیل هستند که برخی از آنها ۳۰ سال و بیشتر است که در زندان هستند، گفت: اسرائیل بنا داشت جمعیت بیش از دو میلیونی که در غزه بودند را کوچ دهند و به مصر و دیگر کشورهای عربی بفرستند اما فلسطینی‌ها پیش دستی کردند و ضرب شست سنگینی به اسرائیل وارد کردند.

وی با اشاره به اینکه کشتار مردم مظلوم فلسطین کشورهایی که مسلمان نیستند را بیدار کرد و افزود: کشورهای آمریکای لاتین مانند ونزوئلا و برزیل به واسطه این جنایت ارتباط با اسرائیل را قطع کردند اما تعجب می‌کنم از برخی کشورهای اسلامی که سوخت و امکانات به اسرائیل می‌دهند و سفارتخانه این رژیم غاصب همچنان در این کشورها دایر است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه پایان دادن به حضور اسرائیل در فلسطین مطالبه تمام مردم دنیاست، بیان کرد: بایدن در سفری که به تل آویو داشت گفت اگر اسرائیل نبود ما آن را ایجاد می‌کردیم و با همین اسرائیل در حال خون و خونریزی هستند، آنها دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند و سال گذشته با مزدورانی که داشتند کشور را به اغتشاش کشاندند اما ورق برگشت و مردم در کنار نظام ماندند و دولت هم خدمتگزار این مردم است.