اداره کل هواشناسی استان تهران بارش باران و برف در نیمه شمالی استان از بعد از ظهر فردا (۲۹ آبان‌ماه) همچنین کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما و بخبندان شبانه خبر داد.

هشدار جدی به پایتخت نشینان | برف و کولاک در راه تهران ؛کاهش 12 درجه ای هوا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، امروز تا ظهر فردا(۲۸ تا ۲۹ آبان‌ماه) وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات با غبار محلی رقیق پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر روز دوشنبه تا روز سه شنبه (۲۹ تا ۳۰ آبان‌ماه) با عبور سامانه بارشی در بیشتر نواحی استان آسمان نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، در نیمه شمالی استان بارش باران و برف، در ارتفاعات بارش برف، گاهی کولاک برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.

شایان ذکر است در روزهای دوشنبه و سه شنبه کاهش محسوس دما در سطح استان از ۷ تا ۱۲ درجه سلسیوس

پیش بینی میشود که با یخبندان شبانه همراه خواهد بود. از روز چهارشنبه تا پنج شنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و روند افزایش غبار محلی پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با کمینه دمای   درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (  ‌ماه) با حداقل دمای   و حداکثر دمای   درجه سانتیگراد و طی ‌ (  ماه)   با حداقل دمای   و حداکثر دمای   درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: انتخاب