عکسی از نعیمه نظام دوست را در ادامه مشاهده می کنید که حلقه گرانقیمت در دست چپ این بازیگر شایعه ازدواجش را در فضای مجازی به راه انداخت

انگشتر گرانقیمت نعیمه نظام دوست در دست چپش | ازدواج نعیمه نظام دوست صحت دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نعیمه نظام دوست متولد آبان ماه است و 48 سال سن دارد. نعیمه نظام دوست متولد تهران است. نعیمه نظام دوست اصالتا اهل رشت است. نعیمه نظام دوست از 29 سالگی فعالیت هنری اش را آغاز کرده است. نعیمه نظام دوست به تازگی در برنامه خندوانه حضور داشته است و این برنامه توجه مخاطبان را جذب کرد.

نعیمه نظام دوست

شغل دوم نعیمه نظام دوست

هشت سالی است که «نعیمه نظام‌دوست» در پایان هر فصل، برای خودش مزون جمع و جوری دایر می‌کند تا علاوه بر سرگرمی، بتواند از راه فروش لباس‌هایی که خودش از تولیدی‌ها و خیاط‌های داخلی می‌خرد، درآمد داشته باشد.

«درباره‌ی لباس‌هایی که باید برای راه‌اندازی مزون تهیه کنید بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید. لباس‌ها باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشند، رنگ‌شان جذاب و متفاوت باشد، تعدادی لباس مد روز داشته باشید و تعدادی لباس که هیچ‌وقت از مد نمی‌افتند.

مسئله‌ی دیگر، پیدا کردن فردی است که اجناس با کیفیت و خوب را با قیمت مناسب به شما می‌فروشد. اگر غیر از این باشد ممکن نیست بتوانید سود کنید».

 او مزون‌داری را به عنوان شغل دوم انتخاب کرده و دوست دارد آن را ادامه دهد: «بازیگری بیشتر از این‌که  یک شغل باشد، علاقه است. همه می‌دانند که در این حرفه، امنیت شغلی وجود ندارد. یعنی شما امروز کاری در دست دارید و ممکن است بعد از آن  چند سال بیکار باشید. از این رو تصمیم گرفتم در این حرفه کسب و کاری برای خودم دست و پا کنم. با همراهی یکی از دوستانم فروش لباس، کیف و کفش را آغاز کردم. پس از آن تصمیم گرفتم در هر فصل، یک مزون برگزار کنم، آن هم فقط به مدت ۱۰ تا ۱۵ روز.»