سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: مسمومیت با گاز منوکسیدکربن(co) در شبانه روز گذشته در اصفهان به فوت یک نفر و مصدومیت چهار نفر منجر شد.

جزئیات وحشتناک از حادثه مرگبار در اصفهان | مرگ تلخ پسر ۱۸ ساله در اصفهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبرنگار نیکو اصغری:سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: مسمومیت با گاز منوکسیدکربن(co) در شبانه روز گذشته در اصفهان به فوت یک نفر و مصدومیت چهار نفر منجر شد.

عباس عابدی افزود: عصر امروز یک‌مورد مسمومیت از طریق گاز پیک نیک در منطقه بین «نجف آباد - امیر آباد» گزارش شد.

وی اظهار داشت: یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و یک پسر ۱۸ ساله پس از تلاش برای احیای قلبی به بیمارستان شهید منتظری انتقال یافت‌ که با وجود تلاش کارشناسان اورژانس، عملیات احیا موفقیت آمیز نبود و مصدوم فوت کرد.

وی همچنین به حادثه دیگری در عصر روز گذشته بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن بدلیل استفاده از پیک نیک در حمام در خمینی شهر اشاره‌ کرد ۲‌ مصدوم شامل خانم ۲۷ سال و کودک پسر ۶ساله توسط یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵‌به بیمارستان ۹ دی منظریه خمینی شهر منتقل شدند.

وی ۲ حادثه جداگانه دیگر را بدلیل استفاده از ذغال برای گرمایش در تیران و گلپایگان عنوان‌ کرد که در این حوادث‌ نیز ۲ ‌مصدوم مرد ۶۱ و ۵۲ ساله به درمانگاه عسکران تیران و بیمارستان امام حسین گلپایگان منتقل شدند

منبع:ایرنا