در ادامه عکسی از بهاره رهنما با لباس و کیک عجیب را مشاهده می گنید

بهاره رهنما با این عکس خداحافظی کرد | منظور بهاره رهنما چی بود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بهاره رهنما تا چند سال پیش اضافه وزن بسیار زیادی داشت و تقریبا کاری غیرعادی نمی کرد. اما با ازدواج دومش با امیرخسرو عباسی وزنش را کلی کم کرد و با انتشار عکس های تعجب برانگیز و ناجور از خود به همراه همسرش از خبرساز ترین ها در عرصه بازیگران شد.بهاره رهنما در حال حاظر چهره و هیکلی نرمال تر دارد اما ظاهرا نمی تواند دست از یکسری رفتار هایش بردارد. یکی از این رفتار های نامعقول بهاره رهنما عکس هایی است که در آغوش همسرش می گیرد که بعضی از این عکس ها جایشان در فضای مجازی نیست و کمی خصوصی می باشد .

بهاره رهنما

فرزند بهاره رهنما

بهاره رهنما از پیمان قاسم‌خانی، همسر اولش یک دختر به نام پریا قاسم‌خانی دارد که همچون مادرش تجربه بازیگری را دارد و در تئاتر پنجره‌ها، فیلم سینمایی دایره زنگی و همچنین سریال مرد هزار چهره ایفای نقش کرده است. دختر بهاره رهنما در اتریش مشغول تحصیل در رشته نوازندگی  می است. مادر و دختر ارتباط خیلی خوب و دوستانه ای دارند.

بهاره رهنما

علایق شخصی بهاره رهنما

بهاره رهنما در دوره نوجوانی به بازیگری و نویسندگی علاقه بسیاری داشته است. او ظاهرا به فعالیت در محیط مجازی اینستاگرام نیز علاقه مند است. او در دوران دبیرستان طرفدار پرسپولیس بود که دلیل آن دوستی و رفت و آمد یکی از نزدیکانش با فرشاد پیوس بود. چند سال بعد تحت تاثیر مرحوم ناصر حجازی طرفدار تیم استقلال شد.

منبع: مثلث آنلاین