ارتش رژیم صهیونیستی از بمب‌های سنگرشکنی که آمریکا در اختیار این رژیم قرار داده است، برای بمباران مردم بی دفاع نوار غزه استفاده می‌کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از شبکه العربی، بین واشنگتن و تل آویو، ائتلاف نزدیک نظامی، دیپلماتیک و سیاسی وجود دارد و تهاجم اسرائیل به نوار غزه، تاکیدی بر نزدیک بودن روابط بین دو طرف بود. هر چند که گزارش‌های رسانه‌ای درباره اختلاف نظر بین آمریکا و اسرائیل در مورد طرح‌های بلندمدت در غزه منتشر شود، سفر‌های پی در پی رئیس جمهور و وزرای دفاع و امور خارجه آمریکا به اسرائیل و تاکید آنان بر ایستادن در کنار تل آویو در تهاجم علیه نوار غزه، تنها کاری نیست که آمریکایی‌ها برای تاکید بر حمایت خود از متحدشان انجام دادند. گزارش جدید روزنامه وال استریت ژورنال، می‌گوید، آمریکا ۱۰۰ بمب سنگرشکن در اختیار اسرائیل قرار داده است. این روزنامه فاش کرد تامین تسلیحات مختلف برای اسرائیل از جمله ۱۵ هزار بمب و ۵۷ هزار گلوله توپخانه، مدت کوتاهی پس از حمله حماس علیه اسرائیل آغاز شد.

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی، فهرست مهماتی را که این کشور برای اسرائیل منتقل کرده است، منتشر کرد که شامل پنج هزار بمب بدون قابلیت هدایت شوندگی، بیش از ۵۴۰۰ کلاهک جنگی و حدود هزار بمب کوچک است. اسرائیل از سخاوتمندی آمریکا استفاده کرد و در یکی از خونبارترین حملات خود در جنگ کور علیه غزه، تسلیحات و بمب‌های آمریکایی را به کار گرفت. اسرائیل از سلاح‌های آمریکایی برای با خاک یکسان کردن محله‌های مسکونی بر سر ساکنانش در مناطق مختلف نوار غزه استفاده می‌کند. آمریکایی‌ها حمایت خود را از اسرائیل پنهان نمی‌کنند، هر چند که در ظاهر، خواستار کاهش تلفات غیرنظامیان در نوار غزه می‌شوند. فقط آمار‌های تجهیزات نظامی ارسال شده برای اسرائیل، کافی است تا ثابت کند خط مشی جو بایدن تفاوتی با سیاست بلندمدت آمریکا در برابر فلسطین و اسرائیل ندارد.