حزب‌الله لبنان عصر امروز (سه‌شنبه) در چند بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن چهار موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجاهدان ما مواضع جل‌العلام و الظهیره را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و تلفاتی را در میان عناصر دشمن برجای گذاشتند.

حزب‌الله در بیانیه‌ای دیگر اعلان کرد: مجاهدان ما مواضع نظامی الکوبرا و برکه ریشا را با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند و اهداف مورد نظر را به صورت مستقیم و دقیق منهدم کردند.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین گزارش داد: مجاهدان ما محل تجمع سربازان اشغالگر را در خله ورده با سلاح های مناسب هدف قرار دادند. این حمله تلفاتی را در میان نیروهای دشمن بر جای گذاشت.

این حملات پس از آن انجام شد که ارتش لبنان در بیانیه‌ای از شهادت یک سرباز و مجروح شدن سه سرباز دیگر این کشور در حمله رژیم صهیونیستی به موضع آن در العدیسه واقع در جنوب لبنان خبر داد.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.