در ادامه عکسی از نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید که بسیار جالب و دیدنی است

تیپ یلدایی نیوشا ضیغمی همه رو شوکه کرد | خانم با این کت اناری چه پزی میده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نیوشا ضیغمی این عکس را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که نظر کاربران را به خود جلب کرد. نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است. همسر نیوشا ضیغمی از تاجران نقره می باشد. نیوشا ضیغمی با رفتن به کلاس های بازیگری کانون سینماگران کار هنری و بازیگری حرفه ای را آغاز کرد. سپس توسط همین موسسه به مسعود جعفری جوزانی برای بازی در سریال در چشم باد معرفی شد. او در این سریال نقش یک دختر روستایی را بازی کرد.

نیوشا ضیغمی

چگونگی ازدواج نیوشا ضیغمی و همسرش

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

نیوشا ضیغمیآرش پولادخان:حق با نیوشاست. من مدت ها قبل از اینکه با نیوشا آشنا شوم دوست داشتم با او ازدواج کنم و یک جورایی او را همسر آینده خودم می دیدم اما تنها دلشوره ام این بود که نیوشا با تصویری که از او در کارهایش می بینم فاصله داشته باشد، از طرفی دوست نداشتم که صرفاً به او به عنوان یک هوادار نزدیک شوم به همین خاطر کلی دودوتا چهارتا کردم تا بالاخره به این نتیجه رسیدم تا از طریق سرمایه گذاری در فیلمی به او نزدیک شوم که خوشبختانه این اتفاق افتاد اما نکته مهم در مورد او این بود که به مراتب از آنچه که فکر می کردم صادق و مهربان تر بود.راستش را بخواهید مهم ترین ملاک من برای ازدواج شخصیت و ادب و احترام بود. من در بدترین شرایط نمی توانم بی ادب باشم و نمی توانستم با مردی که احترام نگذارد و بددهن باشد، ازدواج کنم.

منبع: مثلث آنلاین