عکسی از نگار جواهریان با تغییر چهره جدید در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید

تغییر شوکه کننده نگار جواهریان | خانم از این رو به اون رو شده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نگار جواهریان با بازی در سریال خاتون که اخیرا پخش شده بسیار خوب ایفای نقش کرده و بسیار درخشیده است .نگار جواهریان در سالهای قبل با بازی در فیلم های مختلف تواناییش را بیش از پیش به رخ کشیده است.رامبد جوان همسر نگار جواهریان هم از بازیگران و مجری های توانمند سینما و تلویزیون است که برنامه پر طرفدار خندوانه را اجرا می کند.حاصل ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان یک دختر بنام نوردخت است.

نگار جواهریان

نگار جواهریان در سریال خاتون 

سریال خاتون یکی از جدیدترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که چند قسمت از آن پخش شده است. در جدیدترین قسمت پخش شده از آن، در صحنه ای برای این که پاهای نگار جواهریان سانسور شود، به شکل مضحکی با یک گیاه گرافیکی روی آن را پوشانده اند!ساخت موسیقی این سریال را «کیهان کلهر» بر عهده داشت. «روزی روزگاری، ایران» نام موسیقی سریال خاتون است که در پراگ ضبط شده است. ۲. سریال خاتون حتی پیش از پخش، بر سر زبان ها افتاد.

جدای از اینکه سریال خاتون، اولین تجربه سریالی تینا پاکروان است، جالب اینجاست که تاکنون در کارنامه پربار مهران مدیری سریال تاریخی وجود نداشته و این اولین تجربه مهران مدیری در یک سریال تاریخی است. مهران مدیری ایفاگری نقش «جهانگیر روزبه» را برعهده دارد. او مردی زیرک، فرصت طلب و انگلوفیل است که گمان می کند دنیا بر کاکل انگلیسی ها می چرخد. جهانگیر روزبه، دایی جون انگلیسی خاتون است.

منبع:مثلث آنلاین