در ادامه استوری جدید مریم مومن را مشاهده می کنید

فانتزی بازی مریم مومن در اینستاگرام | خانم داره ادای کیو درمیاره؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مریم مومن فیلمی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است که در میان یک باغ است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. مریم مومن بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است که با وجود اینکه چهره ای تازه در این عرصه است اما طرفداران زیادی دارد.مریم مومن در مصاحبه ای از زندگی شخصیش می گوید و از صدماتی که از طلاق والدینش کشیده پرده بر می دارد.مریم مومن در میان اشکهایش می گوید که از اینکه فرزند طلاق بوده بسیار ناراحت است.مریم مومن با بازی در سریال بانوی عمارت بین مردم شناخته شد و محبوبیت زیادی پیدا کرد.

مریم مومن

اولین تجربه بازیگری مریم مومن

اولین بار در سال 1382 وقتی تنها 5 ساله بود در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش ایفای نقش کرد که از همانجا علاقه به بازیگری در وجودش شکل گرفت. تنها کسی که از او حمایت کرد خاله اش بود که باعث ورودش به بازیگری شد.

شروع تئاتر مریم مومن

در کودکی بازیگری برایم جذابیت داشت به همین خاطر از سال دوم راهنمایی کارم را شروع کردم و در این سالها برای رسیدن به جایی که قرار دارم تلاش‌  کردم. با تئاتر دانشجوی فعالیت هنری اش حرفه ای شد تا اینکه سال 1396 وقتی 19 ساله بود از قبولی در تست با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت.دپخش این سریال در پاییز 97 از شبکه سه او و حسام منظور را بشدت معروف کرد.

منبع: مثلث آنلاین