قیمت مرغ در بازار امروز اعلام شد

قیمت مرغ اشک همه را درآورد | قیمت مرغ امروز 28 آذر 1402
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بعد از افزایش قیمت مرغ با کاهش قدرت خرید مردم رو به رو شدیم. بر همین اساس قیمت مرغ روند کاهشی پیش گرفت. قیمت مرغ هم اکنون 37 تا 40 هزارتومان است. قیمت مرغ کاهش داشته و در بازار نیز هیچ کمبودی نداریم. قیمت مرغ نسبت به ماه های گذشته روند تعادلی خود را حفظ خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از عرضه مرغ کشتار روز در میادین میوه و تره‌بار تهران خبر داد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران گفت: مرغ منجمد هم در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود دارد و مردم می‌توانند برای تهیه آن به میادین و بازارهای شهرداری تهران مراجعه کنند.

یوب فصاحت پیرامون فروش مرغ اظهار کرد: عرضه مرغ کشتار روز زیر قیمت مصوب در تمامی میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام می‌شود. قیمت مرغ در سطح بازار حدود ۱۰۰هزار تومان است و تنها در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران مرغ کشتار روز با قیمت ۷۶هزار و ۵۰۰تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: روزانه حدود ۱۲۰ تن مرغ در تمامی میادین میوه‌ و تره‌بار تهران عرضه می‌شود و تا به ثبات رسیدن قیمت مرغ این عرضه ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه‌ و تره‌بار شهرداری تهران گفت: مرغ منجمد هم به وفور در میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران وجود دارد و مردم می‌توانند برای تهیه آن به میادین و بازارهای شهرداری تهران مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار در پایان خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته ۱۵ در صد افزایش مراجعه داشتیم و به دنبال ایجاد بستری هستیم تا محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مردم برسد.

بنابر اعلام سایت شهر، در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار موادپروتئینی ۴۷درصد، غلات ۱۹درصد، مرغ ۱۸درصد، تخم مرغ ۱۰درصد، قند ۱۳درصد و شکر ۱۴درصد ارزان‌تر است.