در ادامه عکسی جدید از مهران مدیری با گریم متفاوت را مشاهده می کنید

پیری ناگهانی مهران مدیری همه رو مات کرد | چه بلایی سر مهران مدیری اومده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهران مدیری در مصاحبه با جیرانی حرف هایی زد که بسیار جنجالی بود.  مهران مدیری چهره همه فن حریف دنیای هنر است.  مهران مدیری عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرده است که بسیار جالب و دیدنی است.

مهران مدیری

ممنوع تصویر شدن مهران مدیری 

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مهران مدیری

آقای مدیری در سال 1392 مجموعه جدیدی با عنوان شوخی کردم را ساخت و در سینمای خانگی منتشر نمود، هر قسمت از این مجموعه طنز موضوع خاصی را دنبال میکند و معضلات جامعه را در قالب طنز به نمایش میگذارد. شوخی کردم یکی از مجموعه های پر بازیگری است که با حضور بیش از 67 چهره معروف طنز ساخته شد. این سریال در ژانر کمدی ، خانوادگی تولید شده و دارای آیتم های مختلف مثل اتاق عمل، اخبار ، متهم و بازپرس و غیره میباشد. سیامک انصاری، جواد رضویان، بیژن بنفشه خواه و بهنوش بختیاری از بازیگران این سریال هستند.