آخرین وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ آلودگی هوا و بارش برف و سرما در این صفحه لحظه به لحظه می خوانید در حالیکه آلودگی هوا به شدت اوج گرفته و خطرات شدیدی برای دانش آموزان در پی دارد اما تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس در روز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ نیست

مدارس تهران فردا تعطیل است؟ | جزئیات جدید از تعطیلی مدارس و ادارات تهران فردا 2 دی ماه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فردا شنبه دوم دی ماه مدارس که تعطیل نیستند ادارات نیز تعطیل نیست و دانش آموزان و والدین باید سر کار و مدارس حضور داشته باشند . به محض انتشار خبر جدید در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ (آلودگی هوا)

تعطیلی مدارس ۲ دی ۱۴۰۲ و اخبار وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ در اصفهان، مشهد، کرمان، یزد، تهران و البرز، تبریز ، ایلام ، شهرهای جنوبی ، زاهدان، زابل ، خوزستان ، اهواز ، بوشهر ، زنجان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز ، اراک ، سیستان و بلوچستان و زاهدان به علت الودگی هوا و بازش برف و سرما و برودت هوا و آلودگی هوا از حرف تازه پیگیری کنید.

اطلاعیه تعطیلی مدارس شنبه ۲ دی ۱۴۰۲

تا این لحظه هیچ خبری از تعطیلی مدارس در روز شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ نیست و قرار بر این شد که برای تعطیلی مدارس فردا شنبه ۲ دی ماه این جلسه تشکیل و تصمیم گیری شود. منابع خبری نیز مطلبی درباره تعطیلی شنبه ۲ دی اعلام نکرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش روز یکشنبه در حاشیه نشست پاسخگویی برخط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران درباره احتمال تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا اظهار کرد: ما از سال گذشته اعلام کردیم مدارس تعطیل نمی شود.

آلودگی هوا در هفته جاری بار دیگر اوج گرفت و باعث تعطیلی مدارس تا روزهای پایانی هفته شد. براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور تا روز های آینده بیشتر شهرهای ایران شاهد بارش برف و باران نخواهد بود و آلودگی هوا همچنان ادامه دارد.

آیا شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ مدارس و ادارات تعطیل است؟

تاکنون خبری در ارتباط با تعطیلی ادارات شنبه منتشر نشده است. والدین و دانش آموزان گرامی در پاسخ آیا مدارس فردا شنبه ۲ دی ماه ۱۴۰۲ تعطیل است یا خیر؟ فردا شنبه دوم دی ماه مدارس که تعطیل نیستند ادارات نیز تعطیل نیست و دانش آموزان و والدین باید سر کار و مدارس حضور داشته باشند . به محض انتشار خبر جدید در این رابطه این خبر بروزرسانی خواهد شد.

اطلاعیه سازمان هواشناسی

سازمان هواشناسی اعلم کرد: روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز، وزش باد شدید و در مناطق مستعد با احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین کارشناسان هواشناسی از آلودگی هوای شهرهای صنعتی تا پایان هفته، از ورود سامانه بارشی به غرب کشور در روز جمعه و گسترش بارش‌ها به نوار شمالی، مرکز و بخش‌هایی از جنوب خبر دادند.

بر اساس اعلام هواشناسی، طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و با توجه به پایداری و سکون هوا غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی بویژه در کرج تهران اراک و اصفهان افزایش می‌یابد که موجب کاهش کیفیت هوای این مناطق می‌شود. جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی نقاط شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می‌شود.

شنبه (۲ دی) طبق اعلام سازمان هواشناسی، شنبه دوم دی ماه ۱۴۰۲ در شمال غرب، غرب، جنوب غرب ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی، بخش‌هایی از مرکز و برخی نقاط بوشهر و فارس بارش باران و وزش باد شدید در مناطق جنوبی رعد و برق و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

یکشنبه (۳ دی) علاوه بر این مناطق در استانهای ساحلی دریای خزر و به صورت پراکنده در بخشهایی از شمال شرق کشور بارش انتظار می‌رود.