ارتش رژیم صهیونیستی باز هم به کشته شدن دو سرباز دیگر خوددر یک حمله اشتباهی اعتراف کرد. با تداوم حملات صهیونیست‌ها در غزه، تلفات این رژیم هم در حملات خودی افزایش می‌یابد.

خودزنی دوباره صهیونیست‌ها در غزه؛ کشته شدن ۲ سرباز در حمله خودی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از شبکه خبری الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که دو تن از سربازانش در حملات «اشتباهی» که ساختمانی در نوار غزه را هدف قرار داد، کشته شدند.

رادیو ارتش اشغالگر اعلام کرد که این دو سرباز در ماه میلادی گذشته پس از گلوله‌باران ساختمانی در غزه توسط یک تانک اسرائیلی کشته شدند. بعدا مشخص شد یک گردان اسرائیلی داخل آن بوده‌ است.

ارتش اشغالگر صهیونیستی با اعتراف به کشته‌های جدید در غزه اعلام کرد تعداد کشته‌شدگان ارتش از آغاز جنگ غزه به ۴۹۱ نفر و تعداد کشته‌شدگان از آغاز عملیات زمینی به ۱۵۸ نفر رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر هم از کشته‌ شدن سه اسیر اسرائیلی با شلیک اشتباه نظامیان این رژیم در غزه خبر داده بود.

جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه که از زمان عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه این رژیم آغاز شد، همچنین منجر به شهادت حدود ۲۱ هزار فلسطینی در غزه از جمله ۷۷۰۰ کودک شده‌ است.

در حالی که مناطق شرقی در مرکز نوار غزه شاهد حملات شدید و پی در پی در بامداد سه‌شنبه، هشتاد و یکمین روز از جنگ غزه بود، هواپیماهای اشغالگر همچنان به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند. درگیری‌های شدیدی نیز در مناطق مختلف بین مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگرِ در حال نفوذ درگرفته‌ است.