معاون اول رئیس‌جمهور که به منظور بررسی میدانی اقدام تروریستی روزگذشته و روند رسیدگی به مجروحان وارد کرمان شده، گفت: انجام یک عمل تروریستی کور و بدون هدف و به خاک و خون کشیدن مردم و شهروندان عادی نشان می‌دهد رژیم اسرائیل به پایان خود نزدیک‌تر شده است.

مخبر: اسرائیل به پایان خود نزدیک‌تر شده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمد مخبر در بدو ورود و در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت مجدد این حادثه جانگداز و آرزوی صبر برای بازماندگان و شفای عاجل برای مجروحان، بر پیگیری جدی این حادثه و شناخت عوامل داخلی و خارجی آن تاکید کرد و افزود: این جنایت بزرگ باذن الله پاسخ سختی دریافت می‌کند.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه حادثه دیروز غم از دست دادن شهید سلیمانی را برای ملت ایران تازه ساخت، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی توان مقابله مستقیم را ندارد و این حادثه در ادامه استیصال و شکست رژیم جعلی صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی است. انجام یک عمل تروریستی کور و بدون هدف و به خاک و خون کشیدن مردم و شهروندان عادی نشان می‌دهد این رژیم به پایان خود نزدیک‌تر شده است.

مخبر افزود: اتحاد مردم دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کرد.

گفتنی است عیادت از مجروحان، دیدار با خانواده های شهدا و حضور در شورای تامین استان از برنامه های سفر معاون اول رئیس‌جمهور به کرمان است.