مبارزان گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که توانسته کنترل ۳ پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در اختیار بگیرد.

شکار ۳ پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مبارزان قسام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) و گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از عملیات‌های جدید خود علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

گردان‌های قسام تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند کنترل ۳ پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در اختیار بگیرند؛ قسام اعلام کرد که ۲ پهپاد از این ۳ پهپاد، از گونه پهپادهای انتحاری «ماعوز» بوده‌اند و در جنوب شهرک زیتون شهر غزه به کنترل مبارزان قسام درآمده‌اند.

علاوه بر این یک اتاقِ از پیش بمب‌گذاری‌شده در غرب شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه از سوی گردان‌های قسام منفجر شد و هلاکت ۳ نظامی و زخمی‌شدن چند نظامی دیگر صهیونیست را در پی داشت.

همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غرب شهر غزه از سوی مبارزان قسام با خمپاره سنگین هدف گرفته شدند.

دیگه وقتشه از اینستاگرامت پول دربیاری. می‌خوای بدونی چطوری؟

گردان‌های قسام ۳ بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را نیز در غرب شهر خان‌یونس با موشک «تاندوم» و «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داد.

گردان‌های قدس نیز اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با تیپ «العامودی» گردان‌های الاقصی موضع صهیونیستی «ناحل عوز» را با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

۲ جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی نیز در محور پیشروی غرب خان‌یونس از سوی مبارزان گردان‌های قدس با گلوله «آر پی جی» هدف گرفته شدند.