همزمان با فرارسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه ارتش: چشم جهان بار دیگر به ایران اسلامی دوخته شده است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

متن بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران  به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

45 سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشت. انقلاب اسلامی ایران که به تعبیر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) «بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید» بود، با پشت سرگذاشتن انواع توطئه‌ها و کارشکنی‌های دشمنان، مسیر الهام بخشی و تعالی را طی نموده است. انقلاب شکوهمند اسلامی با ارائه الگوی مردم‌سالاری دینی و مقاومت در برابر فشارها، توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان، زمینه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ایران فراهم نمود و این نظام با اتکال به قدرت الهی و پشتیبانی ملت غیور و انقلابی ایران، با حفظ استقلال، عزت و عظمت ایران اسلامی، زمینه پیشرفت و تعالی کشور را فراهم ساخت.

امروز در حالی چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را شاهدیم که پرتوهای روشنگر این انقلاب در سراسر منطقه و جهان گسترش یافته و مایه امید ملل مسلمان و مستضعف شده است.

انقلاب اسلامی در دهه‌های گذشته  موجب بیداری اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت در جهان اسلام و منطقه جنوب‌غربی آسیا گردیده است. جبهه مقاومت مانع تحقق اهداف و آرزوهای شیطانی دشمن صهیونیستی و حامیانش در تسلط کامل بر سرزمین فلسطین و نابودی آرمان فلسطین شده است.

ملت بزرگ ایران در حالی چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که چشم جهان بار دیگر به ایران عزیز اسلامی دوخته شده است، بدون تردید حضور پر شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت همگانی ملت در انتخابات11 اسفند ضمن نمایش مردم‌سالاری دینی و آزادی و آزادگی ملت غیور، انقلابی و ولایتمدار ایران، تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان انقلاب و ملت عزیز ایران است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران که طی 45 سال گذشته نقش اساسی در حفظ استقلال، امنیت و پیشرفت کشور ایفا نموده، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و ششمین سالروز پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی به رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و آحاد ملت ایران، اعلام می‌دارد که هم‌پای مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند مشارکت همگانی خواهد داشت