فرمانده سازمان بسیج مستضعفان گفت: طوفان الاقصی پاسخ به اشغال ۷۵ ساله سرزمین فلسطین و اذیت، آزار اشغال و کشتار یک صد ساله فلسطینان توسط رژیم صهیونیستی بود.

سردار سلیمانی: طوفان الاقصی پاسخ به اشغال و کشتار یکصد ساله فلسطینان بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فرمانده سازمان بسیج مستضعفان گفت: طوفان الاقصی پاسخ به اشغال ۷۵ ساله سرزمین فلسطین و اذیت، آزار اشغال و کشتار یک صد ساله فلسطینان توسط رژیم صهیونیستی بود.

سردار پاسدار غلامرضا سلیمانی در اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، گفت: حکومت غرب با استفاده از دانش بر سایر ملل تسلط یافت و بسیاری از کشورهای آفریقایی و آسیایی را اشغال کرد. آنان مردم دو شهر ژاپن را نابود کردند و سرزمینهای فلسطینان را اشغال کردند.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی پاسخ به اشغال ۷۵ ساله سرزمین فلسطین و اذیت، آزار اشغال و کشتار یک صد ساله فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی بود، افزود: ملت فلسطین بیش از ۱۰۴ سال است که گرفتار قتل عام ، ظلم و کشتار هستند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: جوانان و فعالان رسانه و فضای مجازی ایران بسیار موثر هستند. نقش رسانه و فضای مجازی نقش محوری و اساسی و اصولی است. رسانه ها و فضای مجازی باید ملت‌های غربی را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار دهند. ۲۵۰ سال از عمر دولت آمریکا می گذرد و ۲۴۰ سال آن را مشغول جنگ افروزی، ظلم و کشتار و اشغال بودند. مردم غرب باید جلوی دولتهای‌شان را بگیرند و به این رویه پایان دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: انتشار حقایق به وسیله تلفیق فناوری‌ها و هنر نقش بسیار موثری در روشنگری مردم غرب دارد. انقلاب اسلامی سعادت بشر، صلح و آزادی را با صدای بلند خواست، اما به رغم تلاش‌های مذبوحانه غرب، امروز قدرت جدیدی مبتنی بر رسانه های مردم نهاد در فضای مجازی شکل گرفته و در برابر جبهه دشمن صف آرایی کرده است.

سلیمانی تاکید کرد: حمایت بسیج از رسانه ها و فضای مجازی بیشتر و بیشتر خواهد شد.