یک فعال سیاسی گفت: وضع معیشت مردم خوب نیست و به هر نحو دولت باید مشکلات را حل کند.

در دور دوم انتخابات افرادی کارآمد روی کار نیایند، نمی‌توان امید به رفع مشکلات داشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

گروه سیاست مثلث‌آنلاین: تا چندی بعد مجلس دوازدهم شکل می‌گیرد؛ مجلسی که در شرایط خاص کنونی رسالت سنگینی برعهده دارد و مردم انتظار دارند که بتواند ریل‌گذاری درستی برای رفع مشکلات فراهم کند.

حسین ابراهیمی، فعال سیاسی، درباره این موضوع به «مثلث‌آنلاین» گفت: «هنوز مجلس تشکیل نشده است که بتوان درباره‌اش قضاوت کرد. تا به امروز نصف مجلس شکل گرفته است. باید دید که چه اشخاصی بعد از این می‌آیند؛ آیا لیدرهای اقتصادی می‌آیند یا افراد کم‌تجربه وارد می‌شوند؟ اینها مؤثر باشد اگر در مجلس آینده افراد توانمندی در همه زمینه‌ها اعم از فرهنگ، اقتصاد، اجتماعی و مردمی اگر افراد واقعا توانمند باشند، مجلس همان‌طور که حضرت امام(ره) می‌فرمودند در رأس امور قرار می‌گیرد. حضرت آقا هم همواره فرموده‌اند که کار در دست مردم است. چه طرح چه لایحه این مجلس است که باید تصویب کند».

او ادامه داد: «اکنون مردم در حوزه معیشت گلایه‌مند هستند. آقای فرزین، رئیس بانک مرکزی، می‌گوید که کالاهای اساسی را وارد می‌کنیم و مشکلی در این عرصه نیست اما در بازار می‌بینیم افرادی مانند گران‌فروش‌ها و قاچاقچی‌ها بازار را بر هم می‌زنند. می‌گویند در کالاهای اساسی و دارو مشکلی نیست اما اگر درست وارد شود و نظارت دقیق هم بر فروش وجود داشته باشد، مشکلی در جامعه دیده نمی‌شود».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «وضع معیشت مردم خوب نیست و بازار واقعا پاسخگوی مردم نیست؛ چه از ناحیه پول‌دارهای گردن‌کلفتِ سودجو، چه از سوی قاچاقچی‌ها و چه افرادی که قصد ایجاد اخلال دارند، به هر نحو وضع اقتصادی خوب نیست و دولت باید مشکلات را حل کند».

ابراهیمی در پایان گفت: «دولت هم در دست مجلس است و مجلس باید با مصوبات خوب و نظارت دقیق دولت را هدایت کند. اگر در دور دوم انتخابات افرادی آگاه، متخصص، باتجربه و دلسوز روی کار نیایند طبیعی است که مشکلات بیشتر هم می‌شود و در این صورت نمی‌شود به آینده اقتصادی امیدوار بود».