نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی معادلات منطقه را تغییر داد و محاسبات رژیم صهیونیستی و متحدانش را به هم ریخت.

حمله موشکی ایران محاسبات اسرائیل و متحدانش را به هم ریخت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: حمله موشکی ایران به اراضی اشغالی معادلات منطقه را تغییر داد و محاسبات رژیم صهیونیستی و متحدانش را به هم ریخت.

«علی اکبر علیزاده» نماینده مردم دامغان در مجلس روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: امروز دیگر قدرت جبهه مقاومت به رهبری ایران در منطقه غیرقابل انکار است و کسی نمی‌تواند بدون هماهنگی جبهه مقاومت در منطقه دخالت داشته باشد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: رژیم صهیونیستی هم حامی اصلی خود در منطقه یعنی آمریکا را از دست داد و این یکی از ثمرات پاسخ کوبنده موشکی ایران به صهیونیست‌ها است.

حزب‌الله لبنان با انتشار چند بیانیه، مسؤولیت حملات امروز به پایگاه‌های اسرائیلی در نزدیکی مرزهای جنوبی کشور خود را برعهده گرفت.

علیزاده افزود: از این پس نحوه مقابله و مواجهه با رژیم صهیونیستی هم تغییر خواهد کرد و مقابله با این رژیم نامشروع توسط مردم لبنان و سوریه شکل تازه‌ای به خود خواهد گرفت.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس یازدهم تاکید کرد: پاسخ موشکی ایران موجی از شادی را میان مسلمانان منطقه و آزادگان جهان ایجاد کرد و قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را بر همگان نمایان ساخت.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی و متحدانش و سایر کشورها بیش از پیش به قدرت موشکی ایران پی بردند و از سوی دیگر پاسخ کوینده موشکی ایران باعث ارتقای امنیت منطقه شده است.

به گزارش ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.